Sidan 14 av 21 FörstaFörsta ... 41213141516 ... SistaSista
Resultat 131 till 140 av 205

Ämne: Roliga historier :-)

  1. #131
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942

    Wink

    Gamellappen Sarri var ute och gick runt kebneområdet och spekulerade huruvida vädret skulle bli bättre eller sämre och hur många turister som kommer att dyka upp på fjällstationen i augusti. Plöstligt i sitt vankande så hör han tjoanden och skrik..

    Han börja spana mot det håll han hörde oväsendet och såg till sin förfäran att där stod en turistjäkel i Goretex och hade sex med en av hans renar. Uppenbarligen så försöker han få till det med den vilt sprattlande och skräckslagna renen....

    - Stopp, va ta Du däj till ??? Skrek Sarri så högt han kunde. Så får man väl int gör heller..
    - Jo, svarar turisten med Göteborgsdialekt ( editors note) Ja, va hos läkaren för en tid sedan och han sa att Voltaren hjälper mot ledvärken jag har..... så nu tänker jag testa..
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  2. #132
    Medlem obans avatar
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    Ale
    Inlägg
    177
    appropå det här med önskningar.... nu med MC-innehåll

    En björn och en kanin som bor i skogen springer en dag på en gyllene groda vilket de tycker var en imponerande upptäckt och de blir ännu mer imponerade när grodan talar till dem.

    Grodan förklarar att han väldigt sällan möter någon, men när han gör det så ger han dem alltid sex önskningar vilket i det här fallet innebär att björnen och kaninen får tre önskningar var.

    Björnen önskar då att alla andra björnar i skogen ska vara honor, vilket Grodan omedelbart uppfyller.

    Kaninen tänker ett tag och önskar sig sedan en rejäl störtkruka till hjälm, vilket han sätter på sig omedelbart efter att den dykt upp.

    Björnen förvånas över detta men fortsätter sedan med sin andra önskan. Han önskar att alla björnar i de närliggande skogarna också ska vara honor. Kaninen önskar då att han ska få en motorcykel, och när den dyker upp så hoppar han upp på den och börjar att varva med motorn.
    Björnen kan inte tro sina öron och påpekar för kaninen att han nu har slösat bort två önskningar som han kunnat använda till något för sig själv.
    Björnen skakar på sitt huvud och gör sin sista önskan, som är att alla andra björnar i hela världen ska vara honor! Grodan svarar att “alla andra björnar i hela världen är nu honor” och de båda vänder sig nyfiket till kaninen för att höra hans sista önskan.
    Kaninen varvar upp sin motorcykel, tänker efter en sekund och säger: “Jag önskar att björnen är bög!” och så rivstartar han och åker iväg på sin motorcykel så fort han någonsin kan!

  3. #133
    Medlem Dannes avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Tyresö
    Inlägg
    305

    [B]En fräckis så här mitt i veckan:[/B]

    Mitt i natten...

    ... går lille Johan på toaletten. Plötsligt hör han stönande från sovrummet. Han tittar in och ser att föräldrarna har sex. Innan dem hinner reagera så utropar lille Johan:

    - Jag ska rida hästen!

    Lille Johan hoppar upp på pappans rygg och han är glad att sonen inte ställer några obekväma frågor och låter honom hållas. En kort stund senare börjar mamman flåsa allt häftigare och stöna allt högre, varpå lille Johan utropar:

    - Håll i dig pappa! Det är nu jag och brevbäraren brukar bli avkastade!

    ;D;D

  4. #134
    Medlem Nickes avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Stockholm - Hägersten
    Inlägg
    403
    Hörde att musiker aldrig kan ta semester, utan endast kompledigt som dom arbetat in på ackord!
    Försöker att hålla mig till tråden, fast modet är trådlöst

  5. #135
    Medlem Dannes avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Tyresö
    Inlägg
    305
    Vad kallar änglarna sina motorcyklar?
    Regnbågar.

  6. #136
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Det var en ståtlig skåning och en engelsk kvinna som satt i samma kupé på ett tåg, dom sa inget till varandra. Efter ett tag sa den engelska kvinnan som hade blivit förtjust i den unge skåningen:

    -What a handsome face.

    Då svarade skåningen:

    -Naj, de va hunden!

    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  7. #137
    Medlem Dannes avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Tyresö
    Inlägg
    305
    Två gamla gubbar sitter och pratar:
    – Har du hört att Gunnar har blivit senil?
    – Jo, jag hörde det. Men jag tror inte att det är så farligt.
    – Hur tänker du då?
    – Jamen, man får ju träffa nytt folk varenda dag!

  8. #138
    Medlem Kimmos avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    201
    Ett blad ur Hustruns dagbok:




    Lördag kväll.

    Maken var konstig idag. Vi hade bestämt en träff på Åhléns för att
    dricka en kopp kaffe. Jag hade shoppat med vänninorna hela dagen och jag tänkte
    att han kanske var lite sårad för att jag var lite sen. Men han sa
    ingenting om det. Samtalet flöt inte alls, han vara tystlåten. Jag föreslog att vi
    skulle flytta oss lite så vi fick tystare platser i cafeterian, så vi kunde
    prata. Han gick med på det men var tyst i alla fall.

    Jag frågade honom om han hade bekymmer och han svarade: Inget
    speciellt.

    Jag frågade om det var mitt fel att han var tystlåten och han
    svarade: Det är inget, inget du behöver bekymra dig om.

    På vägen hem sa jag att jag älskade honom, han log och fortsatte att
    köra. Jag kunde inte förstå hans beteende och jag vet inte varför han inte
    svarade på min kärleksförklaring.

    Hemma kände jag att min man hade försvunnit långt bort, som om han
    inte längre ville hitta mig. Han bara satt och glodde på tv och verkade
    långt borta. Till slut gick jag och lade mig och maken följde efter en
    stund. Förvånande svarade han på min kärlek och på mina smekningar, vi
    älskade, men han kändes fortfarande långt borta.

    Kände att jag inte längre orkade, så jag tog upp saken med honom,
    men märkte att han redan somnat.

    Grät mig till sömns.

    Jag vet inte vad jag ska göra. Är redan säker på att han har ett
    förhållande med någon. Mitt liv är en katastrof.


    ETT BLAD UR MAKENS DAGBOK:

    Lördag kväll.

    Mora förlorade idag, men jag fick knulla i alla fall.

  9. #139
    Medlem Nickes avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Stockholm - Hägersten
    Inlägg
    403

    När ditt jobb känns tungt och tråkigt ......

    ..... och du är på gränsen till depression och inget går som det borde på jobbet, gör då detta: ... När du åker ifrån jobbet, stanna till vid ett apotek och köp en stjärttermometer av märket 'Johnson & Johnson'. Öppna förpackningen och läs bruksanvisningen, där kommer du att finna meningen: "... Varje termometer har testats personligen i vår fabrik" blunda nu och upprepa med hög röst minst 5 ggr: "... Jag är glad över att inte jobba på avd kvalitetskontroll på 'Johnson & Johnson'..." ... Och kom ihåg att det alltid finns jobb som är värre än ditt!
    Försöker att hålla mig till tråden, fast modet är trådlöst

  10. #140
    Medlem Nickes avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Stockholm - Hägersten
    Inlägg
    403
    Ett gäng norska vänner satt vid ett bord på en bar och skrålade och skrattade. Hela tiden skrek dom "trettiosju, trettiosju, trettiosju!!!.."En svensk blev nyfiken på vad dom menade med detta. Han gick fram till bordet och frågade:

    -Ursäkta vad är det ni firar? Men norskarna bara fortsatte att vråla: "trettiosju, trettiosju,trettiosju!!.. "Svensken gjorde ett försök till:

    -Hallå! Vad menar ni med att skrikatrettiosju hela tiden? Då svarar den ena norrmannen med ett brett leende:

    -Vi har precis lagtfärdigt ett pussel. Det tog oss 37 dagar! Sedan fortsatte norrmannen tillsammans med sina polare:

    -Trettiosju,trettiosju, trettiosju!!..Svensken blev konfunderad men gav sig inte:

    -Ja men vad då, trettiosjudagar för att lösa ett pussel.?? Det låter inte särskilt snabbt..?!!

    Då tittade norskarna på varandra och smålog. Den ene sade sedan stolt och pöste: -Hörrudu - på omslaget stod det 3-4år!!!
    Försöker att hålla mig till tråden, fast modet är trådlöst

Liknande ämnen

  1. Roliga klipp från You tube
    Av Cy2 i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2015-03-11, 12:41
  2. Roliga blocket-annonser
    Av pewa i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2014-10-21, 10:00
  3. Roliga filmer med mc
    Av namn i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2013-01-25, 19:10
  4. Roliga appar
    Av DearHunter i forum Off topic
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-06-21, 11:17

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •