Idag ska jag tvätta bilen och hojen som bägge är i stort behov av men det blir lite längre fram på dan. Först ska vi hämta bensinpumpen som jag har beställt till hojen, ni som var med och åkte förra söndagen vet vad som hände. Jag fick tag på en i Trollhättan och nu har det kommit så det blir att skruva dit den senare idag. Jag har kollat upp lite det som Mats sa att jag skulle kolla på biltema och mekonomen men hittade ingen och det har varit tidsbrist i veckan så jag har inte hunnit kolla upp så noga så det fick bli en begagnad originalpump.
Även om det var riskfyllt så tog jag hojen till jobbet igår kunde inte låta bli abstinenserna blev för stora och vad hade det gjort om hojen hade stannat på vägen till jobbet då kunde jag ju ringa och skylla på hojen att jag inte kunde komma och jobba och som det var på jobbet igår så hade det varit skönt att slippa, inget gick som det skulle bara strul och jag blev bara irriterad. Nej nu ska jag göra mig i ordning så vi kommer iväg. Ha en bra dag ute på vägarna, jag såg att det var en del turer planerade idag.