Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Våfflan Boys

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Våfflan Boys

    Jag skulle vilja köra till Våfflan i Ångbåtshamnen i Sigtuna nån dag. Men det börjar bli trångt i almanackan…

    Nu ska vi se så jag hinner med alla körningar:

    15 aug: Mälaren Runt
    23 aug: Utflykt till Skottvångs gruva, gärna på gammel-mc
    29 aug: Kulturresa på mc
    13 sept: Sthlms-rallyt

    Och nånstans ska vi klämma in Nynäshamnsturen också.

  2. #2
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Jag skulle vilja köra till Våfflan i Ångbåtshamnen i Sigtuna nån dag. Men det börjar bli trångt i almanackan…

    Nu ska vi se så jag hinner med alla körningar:

    15 aug: Mälaren Runt
    23 aug: Utflykt till Skottvångs gruva, gärna på gammel-mc
    29 aug: Kulturresa på mc
    13 sept: Sthlms-rallyt

    Och nånstans ska vi klämma in Nynäshamnsturen också.
    Våfflan är en lagom kvällstur jag tar då och då. Hinns lätt med efter jobbet!

    Säg bara till när det passar så kan vi lägga ut det här på forumet och dom som vill och kan följer med. Funkar även att köra en lördag.
    Senast redigerat av Mats Liifv den 2009-08-03 klockan 20:57.
    ~ Mats

    Min blogg

  3. #3
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Skulle vara roligt att hänga med på men jag måste ju skaffa en ny bensinpump innan jag törs åka mer med min hoj, eller jag kanske ska satsa på den billigare varianten (swiss army knife). Skämt å sido jag tar nog det första alternativet, ska ringa runt lite imorgon om jag får tid och höra om priser. Jag var inne på Beviks i Linköping och dom skulle ha 2500 kr så jag ska ringa till lite skrotar och höra vad dom ska ha om dom har någon.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  4. #4
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Kolla med Mitsubishi, kan vara en pump som sitter i någon bil. Troligen till ett bättre pris.

    Kanske kan Biltema eller Mekonomen ha något som kan passa. Kan vara värt ett försök.

    Vet att många ägare av Honda African Twin köpt pumpar på mekonomen.

    Tyckte 2.100:- var ett svinpris när jag fick betala det för en pump till min tidigare BMW. Den gick inte att öppna, så det var bara att betala och vara glad...

    Idag skulle du kunnat få se en leende joggare om du varit här! Sprang 10 km under 50 minuter för första gången på mången god dag. Då log jag....efteråt
    ~ Mats

    Min blogg

  5. #5
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Kolla med Mitsubishi, kan vara en pump som sitter i någon bil. Troligen till ett bättre pris.

    Kanske kan Biltema eller Mekonomen ha något som kan passa. Kan vara värt ett försök.

    Vet att många ägare av Honda African Twin köpt pumpar på mekonomen.

    Tyckte 2.100:- var ett svinpris när jag fick betala det för en pump till min tidigare BMW. Den gick inte att öppna, så det var bara att betala och vara glad...

    Idag skulle du kunnat få se en leende joggare om du varit här! Sprang 10 km under 50 minuter för första gången på mången god dag. Då log jag....efteråt
    Tack för tipset, det ska jag kolla upp.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

Liknande ämnen

  1. Någon som vill åka med till Café Våfflan i kommande vecka
    Av Mats Liifv i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 50
    Senaste inlägg: 2009-08-13, 16:49

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •