Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 22

Ämne: Ont i protesen

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Ont i protesen

    Det bultar och det bankar… Aj, aj aj…
    Huvudvärken tycks tillta, jag får nog snart ta en Alvedon till slut och acceptera nederlaget. Begriper inte hur man kan få ont i en protes?
    Hoppas det går över för jag har tänkt köra hoj till Persåker och titta på Gulligaste bilen som är dagens tema.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    och i nyköping har du hundkojor att titta på8)

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Va'? Är det nån hundkojeträff där i dag??

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    i dag är tema hundkojan 50 år från austin850-1959 till mini cooper 2009 det börjar kl 18,008)

  5. #5
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Det skulle man ha vetat om tidigare, hade varit roligt att vara där.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    jag tar med mig kameran o ser om man hittar några fina kojor

  7. #7
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
    jag tar med mig kameran o ser om man hittar några fina kojor
    Härligt, ska bli kul att se.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  8. #8
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Fattar inte men ibland får jag sån attans huvudvärk att den känns ända ner i tandraderna. Och Alvedon hjälper inte heller… Den sitter i ännu, jag har knappt sovit i natt pga huvudvärken. Nu tog jag en till Alvedon, kanske det är fel styrka på glasögonen men då borde det komma dagligen.

    Nåja, jag körde hoj till Åkers Styckebruk i går – med huvudvärk. Tyckte jag körde som en kratta bara för det. Förbi Södertälje en bit utanför (vet inte vad stället heter) hade en hoj kört av. Kanske man tog kurvan fel, hojar gör som bekant det man säger åt dom. De var flera stycken så jag beslöt att jag behöver nog inte stanna.

    Det var inte många gulliga bilar där: en Fiat 600, en hundkoja av äldre snitt, två Ford Bärplockare (Anglia) och en MG. Resten var stora jänkare i vanlig ordning. Vinnaren är en Ford Anglia -62. En Anglia är ju inte så liten och gullig…?
    Senast redigerat av Nina den 2010-11-21 klockan 07:26.

  9. #9
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Anglian tar man inte fel på, inte med den lutningen på bakrutan. Har nog inte sett någon sådan sedan sjuttiotalet. En jobbarkompis hade en sådan då, en ljusblå. Hon blev mycket tråkad för den....idag är folk säkert avundsjuka i stället.
    ~ Mats

    Min blogg

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172

    Red face

    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Fattar inte men ibland får jag sån attans huvudvärk att den känns ända ner i tandraderna. Och Alvedon hjälper inte heller… Den sitter i ännu, jag har knappt sovit i natt pga huvudvärken. Nu tog jag en till Alvedon, kanske det är fel styrka på glasögonen men då borde det komma dagligen.

    Nåja, jag körde hoj till Åkers Styckebruk i går – med huvudvärk. Tyckte jag körde som en kratta bara för det. Förbi Södertälje en bit utanför (vet inte vad stället heter) hade en hoj kört av. Kanske man tog kurvan fel, hojar gör som bekant det man säger åt dom. De var flera stycken så jag beslöt att jag behöver nog inte stanna.

    Det var inte många gulliga bilar där: en Fiat 600, en hundkoja av äldre snitt, två Ford Bärplockare (Anglia) och en MG. Resten var stora jänkare i vanlig ordning. Vinnaren är en Ford Anglia -62. En Anglia är ju inte så liten och gullig…?
    krya på dig ,jag får migrän om jag sover o dricker för lite ,det slår sig på synen om jag försöker att läsa så flyter raderna isär o en del text försvinner i synfältet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •