Sidan 8 av 18 FörstaFörsta ... 678910 ... SistaSista
Resultat 71 till 80 av 178

Ämne: GlassTouring (Hojen-träff)

  1. #71
    Mc-Bosse
    Gäst
    Mig får ni inte se denna gången. Vi ska träffas på eftermiddagen och köra en runda och sen äta glass. Jag vet hur tiden kan gå och helt plötsligt känner jag mig stressad att hinna köra 40 mil hem för att varva ner några timmar och sen till läggdags vid 21-22-tiden. Väckarklockan ringer nämligen 04:00 måndag morgon.

    Men det blir ju fler tillfällen!
    Ha det kul och bilder vill jag se av träffen!

  2. #72
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Kawasaki-Bosse Visa inlägg
    Mig får ni inte se denna gången. Vi ska träffas på eftermiddagen och köra en runda och sen äta glass. Jag vet hur tiden kan gå och helt plötsligt känner jag mig stressad att hinna köra 40 mil hem för att varva ner några timmar och sen till läggdags vid 21-22-tiden. Väckarklockan ringer nämligen 04:00 måndag morgon.

    Men det blir ju fler tillfällen!
    Ha det kul och bilder vill jag se av träffen!
    Det blir väl snarast så att vi kör "rundan" på vägen dit, träffas för snack och glassätande innan vi åker hemåt igen. Behöver inte bli så sent, men har full förståelse för din oro.
    ~ Mats

    Min blogg

  3. #73
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Det blir väl snarast så att vi kör "rundan" på vägen dit, träffas för snack och glassätande innan vi åker hemåt igen. Behöver inte bli så sent, men har full förståelse för din oro.
    Jaha men jag tummar numera inte på sömnen inför en arbetsdag framför bussratten. 6-7 timmar måste jag ha. Jag slarvade förr med typ 3 eller 4 timmar men det var direkt farligt framåt 7-tiden på morgonen då tröttheten infann sig så man verkligen fick skärpa sig för att hålla sig alert.

    Nästa gång får det allt bli på en lördag tycker jag.

  4. #74
    Jag ska försöka åka med från Rosenhill på söndag! Var avfärd 0800? Har Rosenhills café öppet så tidigt så man kan få frukost?

  5. #75
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Frugan och jag tänkte möta upp vid färjan i Kvarsebo, hur dags tror ni att ni är där?
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  6. #76
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    vi är nog där vid halvelva tiden .men det beror på om det ska tankas i nyköping och hur färjorna passas men mats ska ringa mig när de är vid skansundet å då kan jag skicka sms till dig eller ringa

  7. #77
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
    vi är nog där vid halvelva tiden .men det beror på om det ska tankas i nyköping och hur färjorna passas men mats ska ringa mig när de är vid skansundet å då kan jag skicka sms till dig eller ringa
    Det blir bra det, bara så jag vet när vi ska starta hemifrån.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  8. #78
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    Citat Ursprungligen postat av PatrikAdolfsson Visa inlägg
    Jag ska försöka åka med från Rosenhill på söndag! Var avfärd 0800? Har Rosenhills café öppet så tidigt så man kan få frukost?
    kul att du kan följa med förra gången gick starten kl 0800 från rosenhill vet ej om fiket är öppet ,annars får du vänta tills kvarsebo om inte färjan avgår direkt vi kommer dit men du kan spara lite plats för glassen för de är stora

  9. #79
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av PatrikAdolfsson Visa inlägg
    Jag ska försöka åka med från Rosenhill på söndag! Var avfärd 0800? Har Rosenhills café öppet så tidigt så man kan få frukost?
    Kan nästan garantera att det är öppet. Har varit det alla gånger jag varit där tidigt på morgonen. Var en hel del folk där som fikade när vi körde förra glass-svängen, vid samma tid. Tror dom öppnar 05:30 på vardagar. Kanske ingen dum idé att käka frukost där. Funderar på att göra det även jag, nu när idén väcktes.
    ~ Mats

    Min blogg

  10. #80
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
    vi är nog där vid halvelva tiden .men det beror på om det ska tankas i nyköping och hur färjorna passas men mats ska ringa mig när de är vid skansundet å då kan jag skicka sms till dig eller ringa
    Om du ska ringa före kl 09:00 är det bästa att du ringer på våran hemtelefon för jag har ingen täckning på mobilen här hemma.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

Liknande ämnen

  1. Hojen träff-mcmässa 2013
    Av Hondamannen i forum Träffar & Körningar
    Svar: 51
    Senaste inlägg: 2013-01-31, 20:27
  2. Hojen-träff 21-23/9
    Av Hondamannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 76
    Senaste inlägg: 2012-09-22, 14:14
  3. hojen träff
    Av engström67 i forum Träffar & Körningar
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2012-04-08, 14:18
  4. Mc-träff
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-12, 11:04

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •