Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Tv gäller några timmar framöver.

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Tv gäller några timmar framöver.

    Nu börjar speedway tävlingen som blev inställd igår, ska bli spännande även om jag inte tror att Sverige tar guld men det är speedway och då kan allt hända. Efter det så är det ju motogp på viasat motor som man har nu för tiden, vi fick det i fredags.

    Vi är ensamma nu efter några dagar med svärmor på besök som var trevligt som vanligt, hon är så lätt att ha med att göra, hon mådde mycket bättre när hon hade varit här några dagar och det är kanske inte så konstigt, hon sitter ju ensam i lägenheten uppe i Nyköping och kan inte gå ut så mycket tack vare ryggskottet som hon fick i påskhelgen men det håller på att bli bättre men det tar tid, det kanske inte är så konstigt för hon är 88 år gammal.

    Vi ska ta hit min farsa några dagar om ca en vecka så får vi se om han mår bättre, jag hoppas det för jag är orolig för honom och hans hälsa. Det är svårt att ha honom så långt bort men han vägrar att flytta och han vill nog flytta hem till sin by i Kroatien och jag vet inte hur det blir för honom där nere med vård om det kommer att behövas. Vi får se hur saker och ting utvecklar sig.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #2
    Mc-Bosse
    Gäst
    Tv gäller ja. Men för min del är det finalen i tennis som gäller Söderling/Monaco. Och även dubbelfinal. Om det inte blir inställt på grund av regn... Här hos mig har det sannerligen inte varit mc-väder varken igår lördag eller idag söndag.

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    inget är som väntans tider

  4. #4
    Mc-Bosse
    Gäst
    Monaco/Söderling 3-6 40-A

  5. #5
    Mc-Bosse
    Gäst
    Monaco/Söderling 3-6 0-1

    Ser bra ut!

Liknande ämnen

  1. Actionkameran Drift Ghost X, batteritid på upp till 8 timmar!
    Av biker i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2019-05-07, 20:50
  2. Ladda nytt batteri - Tar det > 24 timmar?
    Av nauska i forum Mekhörnan
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-07-08, 20:37
  3. Svar: 45
    Senaste inlägg: 2012-09-12, 20:40
  4. Tre döda på två timmar
    Av pewa i forum Nyhetsarkiv
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 21:15
  5. Grusväg under 7 timmar
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-11, 14:49

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •