Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: En reflektion bara.

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    En reflektion bara.

    Jag satt och kollade på firandet av kronprinsessan Viktoria igår med frugan och svärmor och det slog mig att hennes kille är jälkigt lik Robert i Boxer reklamen.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #2
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    HA HA HA! Så rätt du har! Han är rätt så lik Robert i Boxer.

  3. #3
    Medlem Gurrags avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    736
    Så äntligen har pöjken lyckats ta sig in i det svenska familjehemmet!

  4. #4
    Mc-Bosse
    Gäst
    Har Herr Westling gått en etikettkurs i att blåstirra mot scenen och sitta som om han vore död? Ja inte gjorde han många miner och de han gjorde såg allmänt ansträngda ut. Men han är kanske inte inskolad än kan jag tänka mig...
    Senast redigerat av Mc-Bosse den 2009-07-15 klockan 18:12. Anledning: Lade till "Herr". Lite vördnad får man ju visa! ;)

  5. #5
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Ja han får inte ta alltför mycket uppmärksamhet från sin Victoria, han ska vara mer i bakgrunden. Och det var ju första gången han fick vara med i offentligheten så det kanske kändes ovant för honom. Han har också hela Sveriges blickar mot sig just nu, *alla* ser vad han gör.

  6. #6
    Medlem pea_72s avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Kungälv
    Inlägg
    87
    Man kan väl ändå säga att han inte har någon avundsvärd sits. Om man nu är en romantiker och tror på kärlek och att de är två stackars kära människor som vill vara tillsammans så tycker jag faktiskt synd om dem bägge. Han väljer henne OCH miljoner av ögon som granskar och iaktar...fy fan. Stackars sate!
    Men visst, han är lik Robert.

  7. #7
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Ja det kan inte vara roligt att vara uppassad hela tiden och aldrig kunna få något privatliv, men det är ju ett val han har gjort.
    Senast redigerat av Gibson den 2009-07-17 klockan 07:38.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  8. #8
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Gibson Visa inlägg
    Ja det kan inte vara roligt att vara uppassad hela tiden och aldrig kunna få något privatliv, men det är ju ett val han har gjort.
    Visst är det ett val, för hans del. Tror dock att det måste vara svårt att föreställa sig hur det kan vara.
    Vi hade Kronprinsessan här i Regeringskansliet under några månader när hon gick diplomatprogrammet. Kan säga att jag inte avundas hennes situation med livvakter och allt vad det medför av inskränkningar i den privata sfären. Hur kul kan det vara med en livvakt stående precis utanför dörren när man är på toa? Inte ens där får man vara ifred.

    Hon gör det förbaskat bra och blir nog en utomordentligt bra regent den dagen det är dags...
    ~ Mats

    Min blogg

  9. #9
    Mc-Bosse
    Gäst
    Hur kul kan det vara med en livvakt stående precis utanför dörren när man är på toa?
    Nä men se! Kronprinsessan har ju ett privatliv! Livvakten följer ju inte med in på toaletten...

  10. #10
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Kawasaki-Bosse Visa inlägg
    Nä men se! Kronprinsessan har ju ett privatliv! Livvakten följer ju inte med in på toaletten...
    Det var nästan så att han ville det!

    Det märktes att hon kände sig väldigt besvärad av situationen och uttryckligen sa att han inte behövde stå där. Tycker att livvakten saknade all känsla för diskretion. Det var riktigt synd om henne! Kan gissa att han inte fick fortsätta, eftersom jag inte såg honom i hennes närhet mera.
    ~ Mats

    Min blogg

Liknande ämnen

  1. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-07-07, 10:31
  2. Den bara dog...
    Av Vallejos i forum Mekhörnan
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-04-11, 20:31
  3. 350 mil bara??
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 10:00
  4. Bara jag som är åkrädd?
    Av pewa i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 23:07

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •