I dag ska hundkojan få sin nya bakfälg. Jag kom på att de hade ju inte ringt på hela veckan och vi är redan i slutet av arbetsveckan. Fälgen hade kommit i dag på morgonen från Tyskland. De skulle precis ringa mig när jag ringde dom. Jag hann före, ha ha.

I morgon på morgonen åker jag till BMW i Solna och köper nytt drivpaket till BMW:n. Det blir BMW's original till gruspisken, de har inga lås på kedjorna. Bara att klämma på med dreven. Det kostar bara 185 kr mer än den jag först tänkt köpa med låsbleck. Då kan jag lika gärna köpa original än snåla på 185 kr. Och så måste jag köpa nya fjäderbrickor, för de jag satte dit på BMW:ns sving var de sista men nu ska allt av igen och då är fjäderbrickorna förbrukade, de fyrkantiga brickorna på svingen kan lossna och det vill jag inte så därför så sätter jag dit fjäderbrickor under bulten på var sida. Man ska som bekant helst inte använda dom två gånger så jag får väl ta en sväng förbi Biltema och köpa en sats fjäderbrickor, om inte Jocke har ett par i sina lådor förstås. =)