Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 23

Ämne: Usel kundservice

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Usel kundservice

    Jag surfade in på AVA MC's hemsida, klickar mig fram till Reservdelar. På sidan får jag läsa att de har enormt tryck just nu under säsong. Det stod också att de besvarar alla e-mail inom 24 timmar. Visst det kan jag förstå att det är högtryck och att de inte hinner svara i telefon bla bla bla men under dessa två dygn borde man hinna besvara en enkel fråga! Men är man inte intresserad av intäkter så vänder sig kunder så klart till annan firma.

    Jag skickade ett mail till reservdelar för drygt 48 timmar sen och jag har inte fått ett svar ännu. Sånt jävla tryck är det inte i butiken. Man kan ju alltid skriva så på hemsidan så folk ska tro precis heeela sta'n är där. Nja. *host*

  2. #2
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Sådant är irriterande.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Hmm, hon svarade nu att hon hade skickat mail till mig kl 10.29 men bifogar inget mailhuvud som visar att det är skickat då. Ser bara ut som ett vanligt mail hon just skrivit.

  4. #4
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Fiffel och båg.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  5. #5
    Medlem tomahs900s avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Skåne, Ystad
    Inlägg
    359
    Trist sånt där...
    Måste tyvärr passa på o varna er för touringbutiken oxå...har alltid trott de va seriösa...
    Men min hoj står i garaget nu o väntar på delar sen 3 veckor tillbaka.
    Betalade tyvärr i förskott men har varken fått grejor eller svar på mina otaliga mail...o tele
    verkar dom inte förstå sig på!

    Nu har jag beställt grejor från mcweb istället o har fåt jättebra service där.
    Snart alla lager bytta o man ser fram emot att ut o slita upp dom igen

  6. #6
    Mc-Bosse
    Gäst
    Nu har jag beställt grejor från mcweb istället o har fåt jättebra service där.
    Håller inte med. Beställde kopplingsvajer den 16 juni. 10 - 14 dagars leverans. Efter 15 dagar kommer vajern och det är totalt fel vajer som inte överhuvudtaget har med en kopplingsvajer att göra. Jo jag betällde rätt vajer så det är inget fel från min sida. T om artikelnummret stämde även på förpackningen men som sagt: helt fel vajer.

    Skickade tillbaka vajern så dom hade den i tisdags den 7 juli. 9:e idag och fortfarande ingen vajer. Jag fixade ihop en universalvajer som fungerar men då nippeln i ena änden inte blev helt perfekt ditsatt så vill jag ha originalvajern.

    Betald är den och jag antar att även rätt vajer ska skickas från något centrallager så det lär väl dröja 14 dagar till...

    Kanske bara otur men jag kollar ju inte deras webbsida i första hand hädanefter om jag behöver något.

  7. #7
    Mc-Bosse
    Gäst
    Fick mejl precis fråm mcweb

    "Nu har vi beställt rätt kabel till dig.
    Vi sätter tillbaka mellanskillnad på till kort.
    165:- inkl det du betalade i returfrakt.

    Ledsen för det

    Med vänlig hälsning
    Martin
    Johans MC, MCweb.se"

    Tror inte på att det är rätt kabel förrän jag ser den. Men och andra sidan fick de regnummret på mc:n så det borde vara rätt denna gången

  8. #8
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Kawasaki-Bosse Visa inlägg
    Fick mejl precis fråm mcweb

    "Nu har vi beställt rätt kabel till dig.
    Vi sätter tillbaka mellanskillnad på till kort.
    165:- inkl det du betalade i returfrakt.

    Ledsen för det

    Med vänlig hälsning
    Martin
    Johans MC, MCweb.se"

    Tror inte på att det är rätt kabel förrän jag ser den. Men och andra sidan fick de regnummret på mc:n så det borde vara rätt denna gången
    KABEL, du skulle ju ha en vajer.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  9. #9
    Medlem tomahs900s avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Skåne, Ystad
    Inlägg
    359
    Har fortfarande inte hört ifrån touringbutiken men för skojs skull beställde jag o en polare samma grejor
    fast i hans namn och via postförskott i stället för att betala direkt som jag gjorde han fick som svar att
    hans beställning e under bearbetning och räknad leverans ett par tre dar så i mitten på nästa vecka skulle han ha grejorna...får han dom då kommer jag anmäla dom. Jävla piratfasoner!!!!

  10. #10
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Gibson Visa inlägg
    KABEL, du skulle ju ha en vajer.
    Det blir kanske så att de klipper av vajern och bara skickar ett av kabelhöljerna...
    Va glad jag blir då!

Liknande ämnen

  1. Fy för sådan usel knutte
    Av erkagn i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-29, 06:05
  2. Intresant kundservice anda
    Av zerokool i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 17:53

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •