Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Oväder

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Oväder

    Oj oj oj... Vilket oväder vi fått nu. Det är hett och det är så där klibbigt kvavt. Blä.
    Hundkojan hämtades från verksta'n, det var inget mer fel på den efter krocken, vilken tur. Den nya fälgen kommer nästa vecka så jag fick köra hem den med den gamla fälgen på.

    Oj vilken blixt! Ska nog stänga ner internet nu...

  2. #2
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Oj oj oj... Vilket oväder vi fått nu. Det är hett och det är så där klibbigt kvavt. Blä.
    Hundkojan hämtades från verksta'n, det var inget mer fel på den efter krocken, vilken tur. Den nya fälgen kommer nästa vecka så jag fick köra hem den med den gamla fälgen på.

    Oj vilken blixt! Ska nog stänga ner internet nu...
    HE HE, vi hade oväder här igår kväll och det lustiga var att jag hade min koja på service igår så det kanske framkallar oväder att lämna in dom på verkstad.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Ja vi får sluta lämna dom där.

  4. #4
    Mc-Bosse
    Gäst
    Jag mitt nöt hade bestämt mig för att köra till byn för att köpa mjölk i förrgår. Det stora ÖSREGNET kom då så hojen fick ju stå men Saaben gick ju att köra med. Där är ju vindrutetorkare och så på den ju. Ingenting stoppar en busschaufför så iväg körde jag.

    På väg hem tändes laddningslampan. Antagligen hade jag fyllt generatorn med vatten eftersom det var minst 17 meter djupa sjöar på väggarna och dom skulle ju tvunget forceras. Nästa dag startade jag Saaben och efter ett tramp på gasen så slocknde lampan. Skönt när det lagar sig själv ju!

  5. #5
    Medlem Gurrags avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    736
    http://www.youtube.com/watch?v=5pEt5UriB7A

    Kom o tänka på detta klipp efter din berättelse bosse.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •