Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Däckad

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Däckad

    Nu är jag däckad. Har hjälpt svärmor att flytta trots förkylning men i natt var det hemskt. Jag har haft för varmt mellan varven jag frusit och nu har jag ont i lederna överallt. Jag ska blanda till 1 liter vatten med lite salt i så lederna känns mindre ömma senare under dagen.

    Får se om man är i skick att ringa verksta'n i morgon. Egentligen ska jag hjälpa svärmor med hennes bredband i dag men jag får nog avstå.

  2. #2
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Nu är jag däckad. Har hjälpt svärmor att flytta trots förkylning men i natt var det hemskt. Jag har haft för varmt mellan varven jag frusit och nu har jag ont i lederna överallt. Jag ska blanda till 1 liter vatten med lite salt i så lederna känns mindre ömma senare under dagen.

    Får se om man är i skick att ringa verksta'n i morgon. Egentligen ska jag hjälpa svärmor med hennes bredband i dag men jag får nog avstå.
    Krya på dig.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  3. #3
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    *sträcker fram en kopp med varm choklad*

  4. #4
    Medlem Ingemars avatar
    Reg.datum
    nov 2008
    Ort
    Västervik
    Inlägg
    190
    Inte kul att ha ont. Hoppas det ger med sig snarast.

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    krya på dig

  6. #6
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    I dag känns allt lite piggare, hade fortfarande feber i morse men jag är uppe och rör på mig i dag. I går orkade jag ingenting, var helt orkeslös och trött.

    Tack för chokladen och för alla hälsningar.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •