Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Är alla ute och demonstrerar???

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Är alla ute och demonstrerar???

    Är ni ute och demonstrerar idag eftersom det är helt dött på hojen????

    Nej jag skojade bara , jag förstår att ni är ute och kör i det fina vädret, det ska jag också göra fast lite senare när frugan är färdig med det hon håller på med.

    Demonstrera tror jag inte är så vanligt nu för tiden, jag känner inte en enda som ska göra det idag men förr så var det ju lite populärare, jag tror att det kommer att försvinna mer och mer med tiden.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #2
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Har kört den årliga paltrundan, måste ha varit rekord i år igen vg antal hojar. Strålande väder, trevligt sällskap och god palt!

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Demonstrera?? Vad är det?
    Jag har varit på bio med dottern i dag, sen väntade diskmaskinen på mig så jag lekte med den en stund när jag kom hem. Tänkte ta en runda med Trajjan på eftermiddagen/kvällen men kände mig lite ur gängorna och trött så den fick stå kvar i garaget istället. =)

  4. #4
    Medlem obans avatar
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    Ale
    Inlägg
    177
    Demonstrerade lite idag istället... nyligen hemkommen från Heden i Göteborg där det protesterats lite emot de nya parkeringsreglerna i stan
    Trevlig förmiddag med många hojar av alla modeller

    DSC_1673-2.JPG

  5. #5
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Citat Ursprungligen postat av oban Visa inlägg
    Demonstrerade lite idag istället... nyligen hemkommen från Heden i Göteborg där det protesterats lite emot de nya parkeringsreglerna i stan
    Trevlig förmiddag med många hojar av alla modeller

    DSC_1673-2.JPG
    Blev ju ett par hojar, några incidenter med ilskna bilister som letade P-plats? =)

  6. #6
    Medlem obans avatar
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    Ale
    Inlägg
    177
    Måste varit minst 500 hojar, det man ser på bilden är ungefär en 1/3 av parkeringen.
    Det mesta gick rätt lugnt till fast en och annan irriterad var det ju.
    Behövde nån hoj åka iväg fanns det oftast nån som var beredd att ta platsen :-)

    Men skönaste kommentaren jag hörde av en bilist var efter att han fått förklarat varför vi parkerade där: "Helt rätt, ni är ju bara för sköna"

    http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=492600

  7. #7
    Medlem griegs avatar
    Reg.datum
    mar 2009
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    26
    Citat Ursprungligen postat av oban Visa inlägg
    Måste varit minst 500 hojar, det man ser på bilden är ungefär en 1/3 av parkeringen.
    Det mesta gick rätt lugnt till fast en och annan irriterad var det ju.
    Behövde nån hoj åka iväg fanns det oftast nån som var beredd att ta platsen :-)

    Men skönaste kommentaren jag hörde av en bilist var efter att han fått förklarat varför vi parkerade där: "Helt rätt, ni är ju bara för sköna"

    http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=492600
    -Gött Mos

  8. #8
    Jag var själv inte ute och demonstrerade. Men det var tydligen partiet(läs: Folksam)..

    Jag hade tänkt ta finhojen på Primo Maggio(SDK:s 1:a majkörning) men då jag ringde försäkringsbolaget för att ställa på den hade dom stängt trots att det stod på deras hemsida att de hade öppet från kl. 09.00 på söndagar..

    Förvisso hade jag kunnat ha lite bättre framförhållning, men man är ju lite bortskämd så här i dataåldern och förutsatte att det inte skulle vara några problem. Jag kunde ju köra på brukshojen som är åretrunt försäkrad istället men det var ändå med viss besvikelse jag fick låta finhojen stå kvar i garaget.

Liknande ämnen

  1. Var är alla?
    Av Nina i forum Off topic
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2018-09-02, 16:27
  2. Hej alla glada!
    Av Midnightman i forum Ny på forumet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-07-16, 01:19
  3. Hej alla!
    Av rickee7 i forum Ny på forumet
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-08-03, 15:13
  4. Var är alla??
    Av Nina i forum Off topic
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 16:38
  5. Alla var på IKEA
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-11, 20:01

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •