Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Äntligen.........

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Talking Äntligen.........

    .........så har man varit ute på första turen för i år, det var en underbar känsla att höra motorn ryta när man vred på gasen och känna vinden ta tag i en, känna hur näsan började rinna lite som den brukar. Nu ska jag ut och tvätta hojen innan det blir mörkt.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #2
    Härligt, lite avis blir man!
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  3. #3
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Härligt! Kom själv just in från en liten tur, har plockat en kugg till från framdrevet å var tvungen å testa stegringsegenskaperna. -1 grad ute så jag slapp svettas.

  4. #4
    Medlem Ingemars avatar
    Reg.datum
    nov 2008
    Ort
    Västervik
    Inlägg
    190
    Visst är det skönt att vara igång med åkandet och att vägarna torkat upp. Du bor ju också på en plats som inbjuder till mc-åkning. Själv brukar jag ofta snurra runt på småvägarna däromkring. Är det fortfarande mc-träffar med korvgrillning därinne i skogen. Vill minnas att jag läste nån liten notis om det förra året men kom aldrig iväg dit. Ha en fortsatt bra mc-sommar.

  5. #5
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av Ingemar Visa inlägg
    Visst är det skönt att vara igång med åkandet och att vägarna torkat upp. Du bor ju också på en plats som inbjuder till mc-åkning. Själv brukar jag ofta snurra runt på småvägarna däromkring. Är det fortfarande mc-träffar med korvgrillning därinne i skogen. Vill minnas att jag läste nån liten notis om det förra året men kom aldrig iväg dit. Ha en fortsatt bra mc-sommar.
    Är det på Risebo du menar så tror jag det är fortfarande är träffar där, men jag vet inte om dom har börjat ännu. Förra året så var det onsdagar. Ja här är det många fina vägar att åka på och jag hittar nya varje år dom tycks aldrig ta slut.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  6. #6
    Medlem Ingemars avatar
    Reg.datum
    nov 2008
    Ort
    Västervik
    Inlägg
    190
    Precis Risebo var det. Läste om det i nån tidning, mc-folk från Östergötland hade hittat dit och som du säger vägarna där uppe i skogen tar aldrig slut.

  7. #7
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Ingemar Visa inlägg
    Precis Risebo var det. Läste om det i nån tidning, mc-folk från Östergötland hade hittat dit och som du säger vägarna där uppe i skogen tar aldrig slut.
    Vi kanske träffas där i sommar och tar en korv?
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  8. #8
    Medlem Ingemars avatar
    Reg.datum
    nov 2008
    Ort
    Västervik
    Inlägg
    190
    Ja det är nog inte alls omöjligt. Korv är gott de... ;D

Liknande ämnen

  1. Äntligen! :D
    Av Phaedre i forum Ny på forumet
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-08-08, 14:55
  2. Äntligen!
    Av Guzzi-Leif i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-10, 06:18
  3. Äntligen.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 09:20
  4. Äntligen.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-08, 16:12
  5. Äntligen.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-16, 12:59

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •