Ooh, jag blev så sugen på att få köra hoj i dag!! =)
Det var flera ute och for men en fin mc stack ut ur mängden och verkligen tände gnistan hos mig. Det var en Triumph jag såg, det är tydligen nåt speciellt med Triumph, man går igång bara man ser dom. Så fort hem, Jocke tyckte jag kunde låna hans nya moppe han köpte i dag: Yamaha XT250 från -81 men det är lite åtgärder som behövs på den innan den kan tas ut. Men i övrigt är den i mycket fint skick, kan inte tro av skicket att döma att den är från -81, snarare från -01 eller nåt.
– Nå, Husqvarnan då? Jovars men den har ju dubben på än, inte så bra på asfalt, menade jag. Kan i och för sig byta hjul nu? undrade jag.
– Jaha, men BMW:n då? Däcken står bredvid den, svarade jag. Och sen försvann han ut i garaget och nu är däcken på. Medan han monterade på dom på BMW:n så kom det snö så jag skippar att brumma BMW som jag hade tänkt. Dessutom skymmer det redan och jag hinner nog köra den tids nog, varför stressa? Det kanske går åt skogen om man stressar för att få brumma lite hoj. Så jag hinner tids nog.