Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 34 av 34

Ämne: Bästa touringminne/resa

  1. #31
    Medlem Johan Ts avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Stockholm (Vendelsö)
    Inlägg
    77

    Smile Inte den bästa men den senaste!

    Blev många mil denna sommar, 900 sedan midsommar först ner på kontinenten sedan Norge som jag verkligen gillar både på asfalt och grus, regn och sol. (blev mest regn) Tyvärr blev det inte mycket till grus den här gången för färdkamraterna delar inte min åsikt att alla typer av beläggningar är farbara, bara man gör det på olika sätt.

    //Johan
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  2. #32
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Fina bilder, Norge är inbjudande men känt för att erbjuda uselt väder.

    Och dina färdkamrater behöver upplysning..

  3. #33
    Kanske inte det allra bästa touringminnet men i år bidde det bågesemester till Norrland

    Mellanlandade två da´r hos syrran i Norrköping på vägen upp och härjade med småttingarna.

    Väl framme i Höga Kusten tillbringades två härliga veckor i föräldrarnas stuga, fi f-n vad skönt att bara slappa och koppla av från den förbannade storstadsstressen! Snacka om att ladda batterierna

    Hälsade på ett par da´r hos gamla polare i Sundsvall på vägen hem också.

    Tyvärr blev det sedan rätt kass väder, men korta dagsetapper på mindre vägar höll humöret uppe. Kostade på med lite finare hotell i Mora-Karlstad-Göteborg och se´n var man hemma igen.

    Avslutningsvis firades 25 anni di rumore med ducceklubben i Knutstorp/Ljungbyhed. Mycket kulinariska läckerheter(och vino/grappa) från Bella Italia blev det förstås..

  4. #34
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Umeå
    Inlägg
    24

    bästa touringminne

    Hoj!!!
    Vår(jag o frun) första europatouring sommaren -06 är nog för evigt insvetsad på våra hjärnor.En resa genom större delen av Sverige(från Umeå) ner genom Danmark till Moseldalen, genom Schweiz o Österrike ner till Gardasjön i Italien o sen en tur med en träff iTjeckien som avslutnig innan hemfärden. Den resan var fantastisk o med underbart väder hela tiden, o det hade vi också just den dan i somras(-08) då vi gjorde en resa på Normandie med ett besök på klostret: Le Mont saint Michel på gränsen till Bretagne.
    Hitills bäst......nu ser vi fram mot att köra Norge till sommaren, så då får vi se...;D

Liknande ämnen

  1. resa med 125:a
    Av Hondamannen i forum Touring
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2013-01-19, 16:07
  2. Usa resa
    Av engström67 i forum Touring
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-07-05, 08:17
  3. Bästa TV;n??
    Av Ove i forum Off topic
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-12-09, 19:40
  4. bästa åk hd ´n?
    Av bladas i forum Custom
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-04-24, 09:46
  5. Min resa
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-14, 07:59

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •