Sidan 3 av 40 FörstaFörsta 1234513 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 394

Ämne: Värstingmotorcykel Boss Hoss ZZ4

  1. #21
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2008
    Ort
    Lidingö
    Inlägg
    11
    Citat Ursprungligen postat av klaus Visa inlägg
    Jag köpte den för att jag gillar den och den hade potential att bli en trevlig bygge eftersom jag var inte nöjd med ursprungsutseendet,sedan har jag samma motor i bilen min.
    Helförsäkring kostar under 10.000 per år,acceptabelt,jämför gärna vad HDs kostar.
    Jag är nöjd med mitt boende och behöver inte visa upp något heller ,mina trampcyklar kostar ju lika mycket (tillsammans), visst,jag har råd,men det var inte anledningen
    Vikten upplever jag inte som något problem,har inte tänkt bära den, utan köra
    Håller jag hastighetsgränserna så kan man inte köra fullt ut med så många andra hojar heller
    Sportmodellen kom just för att efterfrågan från kvinnor och andra kortare personer blev stort,finns flera kvinnor som kör den,dock ej i Sverige
    Min är nr 7 i Sverige,ingen unik alltså, och fabrikens minsta modell, värst är 10.000cc och 1.000 hästar
    Summa summarum: jag tycker om den och den passar mina körbehov,det är väl därför som man köper det man har,det gör jag i alla fall Än har jag inte ångrat mig

    Har du provkört,eller har du bara förutfattade meningar?

    Jag behöver inte den storleken.
    Visst är det märkligt att när man frågar grabbar med stora leksaker om syftet så har man förutfattade meningar...

  2. #22
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Fort! Popcorn tack!

  3. #23
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172

    Smile

    jag tycker att den är häftig

  4. #24
    min bestämda uppfattning är att man kör vad man känner för och sen har ingen med att göra om du har råd eller inte , bara man själv är nöjd . jag tycker man ska uppfylla sina drömmar , jag får höra att jag kör bambuskott eller plast missil, men det skiter jag i , jag e glad för allas skull bara de har råd och kan köra vad de vill , andra tycker jag bara synd om . men som sagt det e min åsickt

  5. #25
    Medlem swedans avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Roslagen
    Inlägg
    385
    Citat Ursprungligen postat av Nilsson Visa inlägg
    min bestämda uppfattning är att man kör vad man känner för och sen har ingen med att göra om du har råd eller inte , bara man själv är nöjd . jag tycker man ska uppfylla sina drömmar , jag får höra att jag kör bambuskott eller plast missil, men det skiter jag i , jag e glad för allas skull bara de har råd och kan köra vad de vill , andra tycker jag bara synd om . men som sagt det e min åsickt
    Håller med. Det gemensamma grundintresset är ju att köra motorcykel. Sen är det upp till var och en vad man föredrar...

  6. #26
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    [QUOTE=Linkan;16521]Jag undrar bara varför någon köper den?

    Ha en hoj som du aldrig kan köra med fullt ut
    -som är seg i kurvorna
    -otroligt tung

    Jädrans vad känsligt... men det var ju hela avsikten med den här tråden. (har du fixat popcorn,Katarina?)

    Du hade ju synpunkter på köregenskaper så därför frågade jag om du kört,tydligen inte ,och därför har du förutfattade meningar.Har du kört hojen och har kvar din uppfattning så då accepterar jag den,även om jag har en annan.
    Tolkar vidare att det var storleken som störde,du kunde ju sagt det redan från början,det är därför tråden finns.

    Jag tyckte jag svarade på din fråga varför jag köpte den över huvud taget = för jag gillade den och gör det fortfarande 8) 8)

  7. #27
    Medlem lenes avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    tågarp
    Inlägg
    67

    hejsan

    jag tycker den är super häftig hoppas du får många sköna mil med den mvh lene

  8. #28
    Tycker även jag att det är en väldigt häftig hoj du har, att du sen har förädlat den till något bättre gör den inte sämre.

    Även att du använder hojen och inte bara har den som utställningshoj, som vissa gör är ju hur bra som helst.

    Alla väljer hoj efter smak och plånbok, men det gemesamma är intresset och frihetskänslan.

    Ride On.
    Besök gärna min hemsida livet på två hjul.
    http://www.nogg.se/BajenSamMC

    Eller min nya mc blogg, Bajen-Sam Biker från Roslagen.
    http://bajen-sambikerfranroslagen.blogspot.com

  9. #29
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Håller med, varför ska andra bestämma vad Klaus ska köra för hoj? Man lever bara en gång så har man chansen så tar man den. Jag gillar när folk kör omkring med nåt ovanligt och vackert istället för att ha sakerna i garagen och bara putsa på.

    Klaus: nä, det blev inga popcorn. Pajkastningen uteblev visst...
    Observera: jag skojar nu!

  10. #30
    Jag tycker klaus hoj ser grym ut. Skulle vilja provköra den faktiskt Såg att de kostar en hel del men men..

Liknande ämnen

  1. ABUS detector eller Oxford Boss?
    Av GhostRider i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2018-07-11, 10:02
  2. Boss 2008
    Av klaus i forum Min hoj
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2016-03-26, 03:36
  3. Renovering TWN 350 BOSS. flottörhus fattas!!
    Av CaptainSwed i forum Veteran
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2015-02-09, 19:35
  4. 100 Boss Hoss 25-27/6 2010
    Av klaus i forum Träffar & Körningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-03, 06:02
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 14:34

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •