Sidan 18 av 40 FörstaFörsta ... 8161718192028 ... SistaSista
Resultat 171 till 180 av 394

Ämne: Värstingmotorcykel Boss Hoss ZZ4

  1. #171
    Medlem
    Reg.datum
    nov 2010
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    14
    Jösses vilken hoj! Jag är inte så hemma på området men rent utseendemässigt gillar jag inte den stora luftfläkten, men jag antar att den behövs Ruggigt tuff hoj som jag gärna skulle provköra men inte äga ) säger som Mulle Meck snyggt byggt, fräsig kärra.

  2. #172
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Vad skall man ha den till egentligen??????????, annat än en utställningsploj Den har ju ett mycket begränsat användningsområde annars.

  3. #173
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Vad skall man ha den till egentligen??????????, annat än en utställningsploj Den har ju ett mycket begränsat användningsområde annars.
    jo,om ni tittar noga på bakhjulet så är den avsedd för strippen,en tävlingshoj alltså

  4. #174
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av klaus Visa inlägg
    jo,om ni tittar noga på bakhjulet så är den avsedd för strippen,en tävlingshoj alltså
    He he då blir man ju av med huvet om man blåser kompressorn,huga

  5. #175
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    har haft bråda dagar så här inför mässan,nu är det bara en vecka kvar,inflyttning blir på onsdag nästa vecka
    har bytt nytt generatorfäste,uppgradering till 2011 modell,och fick nya remmen till det idag,den gamla var för kort
    har byggt om alla baklysen och fästet till det samt dragit om hela elsystemet bak,nu är jag nöjd med detta,innan var det bara provisorium för att kunna köra
    bytt motorolja och oljefilter samt bränslefilter
    uppgraderade bakbromsen till 2011 med ny huvudcylinder,parkeringsbroms och ny länkarm och bytte bromsvätska när jag ändå höll på
    bytte nya risers och distanser på styret,tyckte att det blev väldigt snyggt nu
    nu återstår bara nya lampor till vindavvisaren för kylaren och sedan skruva ihop hojen och tvätta och polera
    tycker att vintern bara försvinner och våren börjar trycka på och mina skruvadagar börjar sina,samma stress varje vår för att hinna bli klar innan körsesongen startar
    lägger bilder efter mässan,så ni som kommer dit har möjlighet till förhandstitt

  6. #176
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    vi syns på mässan klaus

  7. #177
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    tackar alla som kom och hälsade,ni var många,verkligen trevligt
    bifogar några bilder
    nu är det bara att fortsätta skruvandet,nästa mässa blir Elmia ifall jag bestämmer att åka dit,påsken är ju sent i år så räknar med att kunna köra med hojen dit. Jo,ska ta en funderare,det är ju en trevlig utställning
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  8. #178
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    nu har jag fått vindrutan så nära styret som jag vill,nu är det bara att ha rätt storlek så det ser snyggt ut,kommer att skaffa samma storlek som jag hade innan jag spräckte den förra
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  9. #179
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Vad skall man ha den till egentligen??????????, annat än en utställningsploj Den har ju ett mycket begränsat användningsområde annars.
    Begränsat och begränsat. De flesta kör på asfalt och då kör man den som vilken hoj som helst.

  10. #180
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av klaus Visa inlägg
    nu har jag fått vindrutan så nära styret som jag vill,nu är det bara att ha rätt storlek så det ser snyggt ut,kommer att skaffa samma storlek som jag hade innan jag spräckte den förra
    Det var en fräck liten ruta.Det var kul att prata med dig på mässan,jag gillar dom som lägger ner hela sin själ på det man gillar.Din hoj är inte min smak,men du har gjort ett kanon jobb,den var skitsnygg

Liknande ämnen

  1. ABUS detector eller Oxford Boss?
    Av GhostRider i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2018-07-11, 10:02
  2. Boss 2008
    Av klaus i forum Min hoj
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2016-03-26, 03:36
  3. Renovering TWN 350 BOSS. flottörhus fattas!!
    Av CaptainSwed i forum Veteran
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2015-02-09, 19:35
  4. 100 Boss Hoss 25-27/6 2010
    Av klaus i forum Träffar & Körningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-03, 06:02
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 14:34

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •