Sidan 27 av 40 FörstaFörsta ... 17252627282937 ... SistaSista
Resultat 261 till 270 av 394

Ämne: Värstingmotorcykel Boss Hoss ZZ4

  1. #261
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    och bytte även framgaffel på en 8,4 liters big block
    bild före och efter bytet
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  2. #262
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    sommaren är kort, så pass på och njut
    här en sommarbild, det går att åka på grusvägar även om det är inte så roligt med denna maskin
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  3. #263
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    tog en bild om förarplatsvyn som den ser ut just nu,senaste nytt är handtagen,högtalarna,låga bränslelock och man kan tom se nya tutan på vänster sida
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  4. #264
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    22
    Citat Ursprungligen postat av klaus Visa inlägg
    Eftersom min motorcykel verkar väcka olika känslor så tänkte jag starta ny tråd här.
    Ni kan kolla mitt fotoalbum eller www.bosshoss.se eller www.mountainbosshoss.com
    Säg din ärliga mening vad du tycker om den ,skulle du vilja ha en själv-vill du ha råd och info isåfall? Varför tycker du om den? Vad är det som retar,är det priset,storleken,motorn,attityden eller kanske ägaren? Skulle du vilja ha något annorlunda,kom gärna med ideer (bakskärmen inte klar än)

    V8 5700cc 435hästar 570Nm 620kg körklar 330bakdäck 700.000kr
    hejsan! det är väl det som är meningen, att väcka uppmärksamhet. ang känslor, folk får väl tycka vad dom vill, huvudsaken är väl att ägaren är nöjd! för min del är den alldeles för kraftfull och dyr, lite mycket blanka saker men färgen är toppen. om ägaren kan jag bara säga, VÍLKEN KILLE!!

    mvh catrine
    Senast redigerat av catrine den 2012-08-26 klockan 20:48.

  5. #265
    Medlem Foosis avatar
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    skogen
    Inlägg
    479
    var och en blir salig på sitt sätt... är det någon mening slänga käft och pladdra om hur det ena eller det andra är bättre eller sämre... men som i alla sammanhang så stöter man på de dära besserwissers och däcksparkare som är bara så tråkiga att man får huvudvärk.
    det där ehumm... fordonet är inget jag skulle vilja äga. ser mer ut som kylskåp på 2 hjul.
    men vem fan bryr sig, min Wildstar var täckt lite här och där med diverse Malteserkors och skit ;(
    en del åker omkring med vurpollon som skall efterlikna Tysk Krigshjälm...och inte ens skyddar skallen vid en ordentlig smäll... tja smaken är somsagt personlig... personligen skulle jag aldrig få för mig åka omkring med nåt som ens skulle föra tankarna till en Tysk soldat från andra världskriget....... men det är ju jag det !
    Det som är kul i mellanmjölkens toffelhjälteland nummer ett är att alla jämt kan lösa andras problem.... men inte sina egna ;o)

  6. #266
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av klaus Visa inlägg
    tog en bild om förarplatsvyn som den ser ut just nu,senaste nytt är handtagen,högtalarna,låga bränslelock och man kan tom se nya tutan på vänster sida
    Visst är hojen häftig och väcker en hel del uppmärksamhet.
    Personligen tror jag inte att jag skulle kunna ha en sådan, eftersom jag gärna vill ut på diverse små skitvägar och se mig omkring.

  7. #267
    Den är ju så sanslöst häftig så man får tårar i ögona. Klart som tusan man skulle vilja ha en och den som säger nåt annat ljuger
    Dock så passar den ju inte in i mitt huvudsakliga användane av hoj, det skulle då inte vara den enda hojen i garaget.

  8. #268
    Medlem Hamres avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Ort
    Lysekiiil
    Inlägg
    435
    Citat Ursprungligen postat av V Saarela Visa inlägg
    Klart som tusan man skulle vilja ha en och den som säger nåt annat ljuger
    .
    Då måste jag ljuga, för jag skulle inte ta emot om dom så slängde KLUMPEN efter mej!!!
    Duger möjligen som moring, då slipper en se skiten!
    Put something nice between your legs, Street Triple.
    Jag Vägrar Kategoriskt Customhoj!

  9. #269
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Jag ljuger med faktiskt.Visst dom är häftiga på sitt vis och Klaus har ju gjort ett kanon jobb med sin.Den är riktigt snygg,och maffig med sin v8,helt klart men skulle aldrig köpa en.Alla har ju inte samma smak,då skulle ju alla åka lika hoj,hur kul skulle det vara

  10. #270
    Va trista ni var

Liknande ämnen

  1. ABUS detector eller Oxford Boss?
    Av GhostRider i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2018-07-11, 10:02
  2. Boss 2008
    Av klaus i forum Min hoj
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2016-03-26, 03:36
  3. Renovering TWN 350 BOSS. flottörhus fattas!!
    Av CaptainSwed i forum Veteran
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2015-02-09, 19:35
  4. 100 Boss Hoss 25-27/6 2010
    Av klaus i forum Träffar & Körningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-03, 06:02
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 14:34

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •