Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Visitkort!

  1. #1

    Visitkort!

    Hallå!

    Som en kul grej och för att locka hit lite fler besökare har jag tryckt upp ett gäng små visitkort.
    Man kan ex. dela ut vid träffar, lägga ut i nån mc-butik, ge till kompisarna.. fylla ut plånboken

    Om nån är intresserad av ett gäng visitkort är det bara att skicka ett PM eller mail till peter(snabel-a)hojen.nu så kommer det ett gäng med posten!

    Korten ser ut såhär (taget med dålig mobilkamera!)
    Senast redigerat av pewa den 2010-05-15 klockan 17:41.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  2. #2
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    SV: Visitkort!

    smart idé! kanske kunde fixa t-shirts eller nått när det blir fler medlemmar..

  3. #3
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Visitkort!

    Jag gjorde en rövare och la ut bliden på visitkortet på min andra blogg och vi får se om det kommer fler till sidan. 8)
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  4. #4

    SV: Visitkort!

    Citat Ursprungligen postat av Gibson
    Jag gjorde en rövare och la ut bliden på visitkortet på min andra blogg och vi får se om det kommer fler till sidan. 8)
    Rövare är bra!
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  5. #5
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Visitkort!

    Det kanske gjorde lite nytta, så att vi slagit nytt rekord med 59 online samtidigt idag.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  6. #6
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Visitkort!

    Skickade med visitkort upp till Stockholm och Johan skulle lägga dom på sin cofeeshop i gamla stan så att gästerna ser dom och kan ta ett.
    Det kanske funkar.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  7. #7

    SV: Visitkort!

    Citat Ursprungligen postat av Gibson
    Skickade med visitkort upp till Stockholm och Johan skulle lägga dom på sin cofeeshop i gamla stan så att gästerna ser dom och kan ta ett.
    Det kanske funkar.
    Häftigt! Inte alla hojsidor som har det
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  8. #8

    SV: Visitkort!

    Bra idé men ska folk hitta hit och stanna måste det bli mer action här.

  9. #9
    Nilsson
    Gäst

    SV: Visitkort!

    vi jobbar ju på att det ska bli fler här , och att det ska skrivas mer men allt tar ju tid , visitkort finns för dem som vill ha , lägg ett pm till pewa eller mej så skickar vi några , det finns säkert fler som har .

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •