Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 28 av 28

Ämne: Tur till Skåne

  1. #21
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Nilsson Visa inlägg
    det e bara de att din BMW inte orkar köra i de backarna , den lägger sig väl ner och vilar
    HAHAHA!! Jag har läst om Hasses BMW, det här var roligt. Oj vad jag skrattade gott, du är rolig du Nilsson. =)

  2. #22
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jag har för övrigt tänkt stanna en vecka. Så tid finns väl att köra lite varstans? Kan ta västra sidan ena gången och östra en annan dag?

  3. #23
    jag kan visa dej västra sidan , så kör hasse östra , host host då får du se biltema i kristianstad, för dit hittar han

  4. #24
    .................................. Nilsson är inte på humör i dag, synd han är annars en bra kompis.
    Senast redigerat av Hasse i Kristianstad den 2009-01-20 klockan 22:51.
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  5. #25

    Unhappy

    ja ja du vet att jag skojar med dej juu , vi löser det med körningen när katarina kommer ner det var inget illa menat

  6. #26
    Nu känner jag igen min kompis Nilsson
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  7. #27
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jag tyckte inlägget om Biltema i Kristianstad lät roligt, lite humor skadar ju inte (jag tror nog Hasse hittar andra vägar).

  8. #28
    jo det lär finnas ett ställe till men jag vet ej var det e , tror det e något i tingsryd , aaaaaaa sen vet jag han hittar till höganäs , jävla häst tuta han har , sist vi körde där skrämde han nästan slag på mej , vi skulle träffas där men jag såg honom inte , men hörde en häst gnägga flera gånger och tänkte det var en jävla häst till att springa körde ju i 50 km/t och den hängde med inne i höganäs , men det var ingen häst utan hasse

Liknande ämnen

  1. En 2dagars tur till Skåne.
    Av Den grå i forum Touring
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2019-07-21, 09:29
  2. Handledare till Mc skåne
    Av Andreas_sdr i forum MC-kort
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2017-07-22, 13:15
  3. Samåkning till MC-mässan (från Skåne)?
    Av Tjita1 i forum Träffar & Körningar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-01-23, 18:53
  4. När Nina kommer till skåne
    Av Nilsson i forum Träffar & Körningar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-08, 06:48
  5. Skåne
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 20:48

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •