Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Krockade 30/12-08

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    Var han verkligen förvirrad när han medvetet höll sig undan, eller spelade han för att slippa böter? Om han nu är förvirrad så skall han inte fortsätta köra i trafiken det vor farligt för övriga. Men till slut så får du vara glad att du inte fick några allvarliga skador.
    Hej Jan-Olof

    Polisen som skrev min händelse av olyckan sa efter dom pratat med honom, att han mister körkortet !

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av trike robban Visa inlägg
    Hej Jan-Olof

    Polisen som skrev min händelse av olyckan sa efter dom pratat med honom, att han mister körkortet !
    Va bra då skall han inte ställa till med mer.
    Jan-Olov

  3. #13

    Unhappy Bilder från rätt sida på krocken

    PICT0001.jpg

    PICT0002.jpg

    PICT0004.jpg

    Dom här bilderna var inte med på www.pppress.se mvh Trike Robban

  4. #14
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Usch, kunde ha slutat riktigt illa och en trist avslutning på 2008. Skönt att du klarade dig någotsånär helskinnad. På pppress-bilderna såg ATV'n dock riktigt snygg ut, be att få orginalen och använd dem i annonsen när du ska sälja åket nån gång i framtiden..

  5. #15

    Försäkrad

    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Fy vilken otur men ändå en tur för du kunde ha skadats. Går den att laga eller är det skroten som gäller? Den såg hel ut så jag undrar.
    Hej Katarina !

    Den är helförsäkrad ,jag fick reda på att den skulle skrotas försäkrings killen ringde nu i början på veckan.Så jag får ut pengar för den och han gav mig ett pris som jag tog direkt! Jag kan säga att jag har förlorat 500 kr på den och då har jag kört 2år med den ( köpt begagnad) Fick en svullnad på vad och foten

    Trike Robban

  6. #16
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Ja det hade jag också nappat på, förlora 500 kr på två år, det var inte så illa. =)
    Jag förlorade mest på bytet av skitbilen Toyota Yaris till en mycket roligare (MINI Cooper D) men det var det ta mig tusan värt! Den tidigare ekonomismällen jag förlorat på var när jag kraschade pärlan på motorvägen (blev påkörd i hög fart) och Folksam inte ville betala nåt. Då fick jag ta stereon och alu-fälgarna men ändå... Hade gärna fått mer betalt.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •