Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Hoj-sugen

  1. #11
    Jag åkte till garaget igår och bytte handtag. Tog ett par varv inne i garaget efteråt

    Vill också ut ch har börjat snegla på att köpa en mer tålig hoj att ha under vintern...

    Patrik

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Jo, abstinens har vi nog en del som inte kört på ett tag. Lustigt vad det är skoj att köra, hur grinig man blir när man inte fått köra hoj på ett bra tag, det är som om nåt fattas i tillvaron. =)
    Jag verkade nog lite grinig men känslan steg nog medan jag skrev inlägget.
    Jag fick besiktningspappren i går skall vara gjort före mars utgång, känns lite osäkert att teckna en tid frammåt i tiden det kan ju vara full snöstorm den dagen jag skall besiktiga. Mc borde inte få en tid under vinterhalvåret, alla varken vill eller kan på vintern.
    Jan-Olov

  3. #13
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    Jag verkade nog lite grinig men känslan steg nog medan jag skrev inlägget.
    Jag fick besiktningspappren i går skall vara gjort före mars utgång, känns lite osäkert att teckna en tid frammåt i tiden det kan ju vara full snöstorm den dagen jag skall besiktiga. Mc borde inte få en tid under vinterhalvåret, alla varken vill eller kan på vintern.
    Om du inte ska köra före dess gör det ju inget om tiden gått ut. Om du besiktigar i april i stället så har du tolv månader på dig till nästa gång. Numera bör det inte vara så svårt att få en tid som passar, med kvälls och lördagsöppet. Det var mycket värre förr, i alla fall i Stockholm.
    ~ Mats

    Min blogg

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Om du inte ska köra före dess gör det ju inget om tiden gått ut. Om du besiktigar i april i stället så har du tolv månader på dig till nästa gång. Numera bör det inte vara så svårt att få en tid som passar, med kvälls och lördagsöppet. Det var mycket värre förr, i alla fall i Stockholm.
    Få en tid bör inte vara något problem men att ha körförbud och inte få köra känns taskigt, mest en mental sak. Jag få se när det är tid att besiktiga.
    Jan-Olov

  5. #15
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Även om det är körförbud senare så får du köra den i samband med reparation och till besiktning.

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Även om det är körförbud senare så får du köra den i samband med reparation och till besiktning.
    Är det inte straffavgift vid sen besiktning?
    Jan-Olov

  7. #17
    Inte nu längre.
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

Liknande ämnen

  1. Sugen på hoj - men vilken?
    Av sergiobaschi i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-04-11, 18:03
  2. Sugen på en VN 800
    Av rakarör i forum Custom
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-04-12, 14:51
  3. Sugen
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2011-04-02, 08:04
  4. Blir så sugen.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 12:48
  5. Så jäkla sugen.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 07:52

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •