Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Moderering av trådar/inlägg

  1. #1
    Medlem akemss avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    skåne
    Inlägg
    371

    Moderering av trådar/inlägg

    Citat Ursprungligen postat av pewa Visa inlägg
    Tråden rensad!

    - Håll er till ämnet! Har ni inget att säga i ett aktuellt ämnet så låt bli. Vill man diskutera ett sidoämne eller kommer på något annat när man läser tråden så skapa en ny tråd, blir så mycket enklare att hitta då.

    - Presenteras ett problem måste det vara OK att ge flera vinklar på en möjlig lösning. Inte sagt att det är fritt fram att ljuga, utan att man måste ha rätt att lufta olika ideér.

    - Förslag och åsikter kring forumets nivå får antingen diskuteras i en egen tråd eller tas direkt med mig.

    - Personliga diskussioner som inte hör till ämnet tas över PM eller i chatten!
    Hej
    Är det så lågt i tak här att så fort man är det minsta kritisk mot ett inlägg så ska det raderas och ändras i disskusion
    Senast redigerat av pewa den 2008-11-19 klockan 13:25.

  2. #2

    Moderering

    Citat Ursprungligen postat av akems Visa inlägg
    Hej
    Är det så lågt i tak här att så fort man är det minsta kritisk mot ett inlägg så ska det raderas och ändras i disskusion
    Det tycker jag inte att det är, det behövs knappt modereras alls här vilket är kanon. Däremot var den aktuella tråden helt urspårad så jag rensade den i princip helt, kanske för mycket? Självklart får man vara kritisk, men de flesta kritiska inlägg handlade ju om något helt annat än ämnet.

    Tycker du att jag tog bort något som var kritiskt trots att det handlade om ämnet får du gärna peka på vad. Jag tar bort inlägg för att de förstör trådar, inte för att skapa lågt i tak.

    Citat Ursprungligen postat av lene
    Det är sant att är är stor skillnad i svängradie om man kör wild star eller en sport. Jag förstår inte varför du tog bort mitt indlägg ,jag var absolut inne på ämnet ,var inte dum mot någon.mvh lene en glad wildstar ägare
    Jag tyckte ditt inlägg renderade och uppmanade lite till in en massa diskussioner kring "customhoj eller inte" samt annat som inte hörde till tråden. Då jag rensade tråden åkte även ditt inlägg med. Självklart får du skriva att svängradien kan ha inverkan och i efterhand kanske det hade räckt att bara påpeka alt. redigera ditt inlägg lite.
    Senast redigerat av pewa den 2008-11-19 klockan 13:32.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  3. #3
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Bra pewa!

    Du sköter forumet på ett alldeles utmärkt sätt, tycker jag!
    ~ Mats

    Min blogg

  4. #4
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jag håller med, jag tycker pewa gör ett mycket bra jobb och som tur är så är än så länge forumet förskonat ifrån påhopp och personangrepp. Jag tycker forumet är bra och jag hoppas alla trivs för det gör jag. =)

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Bra pewa!

    Du sköter forumet på ett alldeles utmärkt sätt, tycker jag!
    Jag håller med, det någolunda vårdade språket och den lätta tonen är forumets bästa sida. Jag har läst forum med personangrepp och och helt oaxeptabelt språk vilket sänker hela forumet.
    Jan-Olov

Liknande ämnen

  1. prenumerera på trådar
    Av Brännjack i forum Om hojen.nu
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-10-20, 12:35
  2. Dela intressanta trådar via Facebook
    Av pewa i forum Om hojen.nu
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 11:31
  3. Om trådar
    Av Jonas i forum Om hojen.nu
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-23, 19:16
  4. 2 996 inlägg?
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-10, 20:00
  5. INLÄGG
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 12:33

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •