Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: DÖTT.

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    DÖTT.

    Är alla ute och festar och slår runt eftersom det alltid är så dött här på hojen på helgerna?
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #2
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Eller så sitter folk i sina garage och sköter om sina ögonstenar inför nästa säsong? =)

  3. #3
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Själv har jag varit på sjuttioårskalas.... Ögonstenarna omsedda, tvättade och satta på laddning. Väntar bara på våren....
    ~ Mats

    Min blogg

  4. #4
    Medlem Ingemars avatar
    Reg.datum
    nov 2008
    Ort
    Västervik
    Inlägg
    190
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Själv har jag varit på sjuttioårskalas.... Ögonstenarna omsedda, tvättade och satta på laddning. Väntar bara på våren....
    Här var det lite av vårkänning i går. Drygt tio plusgrader så jag hojade ut i skogen och tittade på Novemberkåsan som körs kring Vimmerby. Vilka killar att fara fram bland stock och sten. Otroligt ;D

  5. #5
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Har för mig att det finns en duktig tjej som kör Novemberkåsan också, hon är med i FMCK.

  6. #6
    Medlem Ingemars avatar
    Reg.datum
    nov 2008
    Ort
    Västervik
    Inlägg
    190
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Har för mig att det finns en duktig tjej som kör Novemberkåsan också, hon är med i FMCK.
    Jag stod vid starten och tittade när de tävlande presenterades och tänkte just på att inga tjejer verkade delta. Hörde dock inte allt och var för snål för att köpa program
    Tror inte nån tjej deltog....men vet inte säkert. Kanske är de mörkrädda

  7. #7
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Citat Ursprungligen postat av Ingemar Visa inlägg
    Jag stod vid starten och tittade när de tävlande presenterades och tänkte just på att inga tjejer verkade delta. Hörde dock inte allt och var för snål för att köpa program
    Tror inte nån tjej deltog....men vet inte säkert. Kanske är de mörkrädda
    Ja var bara snubbar i kåsan, i GGN däremot så fanns det kvinnlig fägring (om än alla ser likadana ut under ett decimetertjockt lager med lera hehe).

    Här är startlistan.
    Senast redigerat av Molgan den 2008-11-16 klockan 13:48.

  8. #8
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Kåsan är riktigt, riktigt tuff! Bara de allra tuffaste av de tuffa klarar av det. Kostar på såväl fysiskt som psykiskt. Tror säkert att det är någon tjej som genomfört Kåsan, i tävlingsklassen, men dom är inte många. Tror inte ens att Annie Seel försökt sig på det. Det är långt, kallt och mörkt. Har sett det några gånger som åskådare och de har min allra största respekt, de som genomför en kåsa! Jag gillar så´nt som är långt och jobbigt, men här har i alla fall min gräns passerats, med råge. Kör hellre en "IronButt" till....

    http://www.youtube.com/watch?v=bOdFes5ueh8
    Senast redigerat av Mats Liifv den 2008-11-16 klockan 20:02.
    ~ Mats

    Min blogg

Liknande ämnen

  1. Dött här
    Av erkagn i forum Off topic
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-05-11, 14:55
  2. Dött batteri...
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 22:07

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •