Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: På två hjul 2009

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    På två hjul 2009

    Jag kommer befinna mig i MCHK's monter på första mässdagen redan och eventuellt lördag också. =)
    Kom förbi och hälsa på mig endera dagen, jag kommer vara den yngsta i den montern, inte svårt alls att lista ut vem jag är.

  2. #2
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Jag kommer befinna mig i MCHK's monter på första mässdagen redan och eventuellt lördag också. =)
    Kom förbi och hälsa på mig endera dagen, jag kommer vara den yngsta i den montern, inte svårt alls att lista ut vem jag är.
    Gissar att det inte bör vara alltför svårt. Brukar väl vara mest äldre gentlemän med mer hår i ansiktet än på huvudet som är där. Ska försöka gå första dagen om jag kan. Lördagen brukar vara så himla mycket folk. Försöker ofta gå två dagar för att hinna se det mesta. Ändå missar jag alltid en hel del....
    ~ Mats

    Min blogg

  3. #3
    jag kommer att vara där uppe på fredagen , vi får väl se om vi springer på varandra

  4. #4
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Torsdag och lördag är jag där. Vore skoj att skaka tass med folk från hojen! =)

  5. #5
    Jag kommer inte till mässan, det är aldeles för långt att åka, däremot nästa år när det är Göteborgs tur så åker jag upp med klubben. Vi brukar vara en full buss med mycket skoj på vägen upp.
    Jan-Olov

  6. #6
    Medlem jockenords avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Ljungby
    Inlägg
    17
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Torsdag och lördag är jag där. Vore skoj att skaka tass med folk från hojen! =)
    Hej

    Jag och familjen har för avsikt att åka upp å gå på mässan, vi har kompisar som bor i Örby så det är gångavstånd, det blir med största sannolikhet på lördagen som vi går på mässan, skall försöka att hitta MCHK:s monter och komma å hälsa, alltid kul med ett ansikte på dem som man läser om.

    En dum fråga från en okunnig yngling, vad är MCHK ?

    Jocke
    Körde Yamaha XJ900 -83:a, Såld aug-13
    Kör Triumph Sprint ST -00 och
    Honda XL1000 Varadero -08
    frugan körde en Kawasaki VN750 -94:a
    kör nu en Kawasaki ER6-N -07:a

  7. #7
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Motor Cykel Historiska Klubben! är vad det står för!
    ~ Mats

    Min blogg

  8. #8
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Förlåt mig, dumt att inte förklara vad MCHK står för. Man är så insnöad i klubben så man tänker inte på att alla vet ju inte vad dessa fyra bokstäver menas. Tack Mats för förklarandet! =)

    MCHK är en klubb för dem som gillar gamla motorcyklar, det behövs yngre förmågor i klubben för när dessa äldre herrar faller av dagen så försvinner mycket teknik och kunskap med dom i graven. Och så är de ju så roliga, gissa om man får höra tokroliga historier ibland!
    De kan också skoja till det ibland, som att lägga nån gammal del under nåns mc och få ägaren att felsöka sin hoj som en tok. Och så står en hoper äldre i ring och fnissar gott...

Liknande ämnen

  1. På tal om 2 hjul
    Av engström67 i forum Off topic
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2015-10-09, 13:38
  2. På två hjul 2009
    Av Nina i forum Träffar & Körningar
    Svar: 111
    Senaste inlägg: 2009-01-28, 20:50
  3. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 19:03
  4. På två hjul 2008
    Av Maestro i forum Träffar & Körningar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 18:47
  5. God Hjul
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-23, 10:43

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •