Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 25

Ämne: Lucia kortegen i Malmö

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av Nilsson Visa inlägg
    blir alltid fika juuu
    annars hänger jag inte med
    borta på SKMC finns både kaffe ,glögg , och kakor , men även korv (tror jag )
    ja tänkte ju nog det annars är det ju inte likt dig, brukar ju bli en del sånna även på korta turer, leer,

  2. #12
    Det blir nog bra, Lene med gubbe och Nilsson är goa kompisar, de som är främlingar är kompisar som jag ännu inte träffat.
    Vädret ser ut att stå oss bi, så vi möts i Malmö. (om vi hittar varandra i vimlet)
    Vi som kommer norrifrån träffas i alla fall på Midhems Motorcykel Donald en stund innan det börjar.
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  3. #13
    och då e jag där . möjligen lite sen då jag inte vet om jag ska hämta upp Lina i Lund , men det löser sig vi ses på fredag

  4. #14
    Ser ut att bli skitväder. kommer ner i bil.
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  5. #15

    SNÖIGT

    då det kommit ca 2cm snö i natt kommer jag inte att köra idag om någon tänker köra ändå så ska ni veta att det är kullersten på ganska många ställen och det är svinhalt , men annars önskar jag alla en fin helg

  6. #16
    Pga rådande väderleksförhållanden blir det med största sannolikhet ingen luciakortege för mig i år

  7. #17
    träffade Hasse med dam trevligt som vanligt men tyvär knappt 100hojar , hörde en siffra på 127hojar men jag tror inte det var så många

  8. #18
    Hojen stylad inför Kristianstads lussekörning
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  9. #19
    I Kristianstad hade vi en lucia som var både Lucia och Rudolf med röda mulen.
    Vi blev 18 mc och däribland hade vi minst 4 "Kungsgranar"
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  10. #20
    En film från förra årets lucekörning. (tar lite tid att ladda upp)
    http://www.mc-kristianstad.org/galle...album=10&pos=5
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

Liknande ämnen

  1. Mek-Plats Malmö
    Av zata i forum Mekhörnan
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2015-11-03, 17:53
  2. Strypning i Malmö?
    Av Scrambler i forum Mekhörnan
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2014-09-30, 16:26
  3. Startmotor kortegen 27/8
    Av Nilsson i forum Träffar & Körningar
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2011-08-30, 08:41
  4. Åhus-kortegen 28/6-08
    Av Hasse i Kristianstad i forum Träffar & Körningar
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-06-18, 12:47
  5. Lucia kortegen i Malmö 2009
    Av Nilsson i forum Träffar & Körningar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-30, 21:43

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •