Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: FEL FEL FEL FEL.

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Unhappy FEL FEL FEL FEL.

    Skulle montera vinterdäcken igår men när jag skulle ha dit dom så var bulthålen för små så bultarna gick inte att få dit, det passar ju jävligt bra nu när det kommer skitväder. Jag pratade med dom på BMW idag och till en början så ville han inte tro på mig riktigt men sedan så skrattade han och sa att det var ett ovanligt fel men att jag skulle komma in med dom så fixar dom det.

  2. #2
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Gibson Visa inlägg
    Skulle montera vinterdäcken igår men när jag skulle ha dit dom så var bulthålen för små…
    Oj!
    Hoppas mina vinterhjul passar på bilen!

  3. #3
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Oj!
    Hoppas mina vinterhjul passar på bilen!
    Ja det är bäst att du kollar.

  4. #4
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Var det MINI originalfälgar du köpt förresten? Tänkte om bultarna blivit större sen -05. På min gamla hundkoja (Cooper S -05) passade Opel Astrafälgar, 15" utan problem.
    I dag passar inte dom för bromsoken tar i, så jag är tvungen att hitta 16", då finns inga plåtfälgar i den storleken så jag måste ha alu-fälgar...

  5. #5
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Var det MINI originalfälgar du köpt förresten? Tänkte om bultarna blivit större sen -05. På min gamla hundkoja (Cooper S -05) passade Opel Astrafälgar, 15" utan problem.
    I dag passar inte dom för bromsoken tar i, så jag är tvungen att hitta 16", då finns inga plåtfälgar i den storleken så jag måste ha alu-fälgar...
    Nej det är inte original, jag tror att dom heter JCL och det är 15" aluminium.
    Nu har jag fått rätt fälgar men den här gången så glömde dom skicka med centrer ringar så jag kommer väll att få på vinterdäcken i Mars någon gång.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •