Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Varva inte för högt!

  1. #11
    Medlem tomahs900s avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Skåne, Ystad
    Inlägg
    359
    E rätt mkt nere i Ystad via jobb o dagligen ser jag speciellt en kille på en moppe...han varvar satan vid ljusena o tycker de e skitfräckt...jag blir mest irriterad..tycker de e löjligt! Hade de däremot varit en stångka så hade jag njutit av stunden....typ som en morroncigg...
    Håller annars med om att man ska välja sina njutningar här i livet...behöver ju inte stå å dra på rullen varje gång man stannar vid ett ljuse...men de e ju dock en del av åkandet,jag menar dra på lite extra i tvåan e väll gött!!! Lungt o harmoniskt kan man väl oxå ha...hemma med frun framför brasan eller med ungarna i pariserhjulet...

  2. #12
    Jag påstår att ALLA motorcyklister drar på lite ibland, oavsett ålder och vilken hoj man kör! Och att den som säger annat pratar strunt.

    MEN, det är en dj-vla skillnad på dra på och att dra på! Att köra som en vettvilling i tätbefolkad stadsmiljö med sk raka rör är ju bara korkat och oansvarigt, och det inte bara för bullrets skull.

    Visst händer det att man drar lite extra med högernäven ibland men kombinerat med lite sunt förnuft anser jag inte att det är speciellt korkat och oansvarigt.

    Att sedan t.ex. majoriteten av medlemmarna på sporthoj.com tycker att jag/vi med dessa åsikter är en samling mähän är en annan historia. Men det får de ju också numera äta upp bl.a. i form av försäkringspremier. Synd att kollektivet får vara med och betala en del på detta också bara..

  3. #13
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Scorpio Visa inlägg
    Jag påstår att ALLA motorcyklister drar på lite ibland, oavsett ålder och vilken hoj man kör!
    Sant, även jag har dragit på lite extra nån gång ibland.

  4. #14
    Ett litet minne. Förra sommaren med Dragstaren så stod jag i korsningen till V25 och mycket trafik, bakom mig körde en långtradare upp, jag passadepå en lucka och gasade till några gånger och bakom mig gjorde lastbilföraren lika dant jag vände mig om för att se och såg bara en flinade chafför jag gav tummen upp och fick en till baka. Ganska kul gasandet var onödigt men det gick av sig själv, han kanske också körde mc vad vet jag.
    Jan-Olov

Liknande ämnen

  1. Frågar man inte får man inte veta…
    Av pea_72 i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 124
    Senaste inlägg: 2015-09-20, 22:16
  2. Ser inte bra ut.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-03-16, 21:31
  3. Inte konstigt att inte bilisterna ser oss ju
    Av erkagn i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-16, 20:33
  4. HLR, inte L-ABC
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-31, 12:56
  5. Att jag inte lär mig.
    Av Jan-Olov i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 13:09

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •