Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Trögt.

  1. #11
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Kan du sluta kalla mig Katta, tack? Och lilla skriver man helst inte om man inte vill vara nedvärderande. Sorry, i dag är jag visst grinig…?

    Då är felet i min Mac om det går trögt på kvällstid. Den får ju slita om dagarna förstås.
    Felet ligger inte i din Mac.

  2. #12
    Mr.Blazer
    Gäst
    Hej.

    Att det är ”trögt” på forumet i bland håller jag med om, alltså att det går långsamt att surfa och byta sida m.m. och det är inga problem på andra sidor man besöker, så något är det med just den här servern.
    Och till eljem, ja jag har en optimerad maskin jag är själv systemtekniker och har lite koll på mina prylar.
    Till Katarina, det är klart det är fel på Mac:en, det säger alla som kör PC.

  3. #13
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Mr.Blazer Visa inlägg
    Till Katarina, det är klart det är fel på Mac:en, det säger alla som kör PC.
    Ha, jag har PC också!

  4. #14
    Medlem eljems avatar
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    i mitten av sverige
    Inlägg
    148
    Ber om ursäkt te katarina.
    Skulle aldrig falla mig att nedvärdera dej.
    Att du kan va grinig har jag fullt förståelse för med tanke på att du har en massa prylar PC och Mac och ändå funkar så dåligt.
    Jag är absolut inte överlägsen!!!??? varken vad gäller data kunskap eller annat.
    jag är bara en människa med fel och brister också.
    Men tanken var spontan och god.....sorry
    without proof one cannot be trusted;
    without trust one cannot be respected.

  5. #15
    Mr.Blazer
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Ha, jag har PC också!
    Jag vet, men en ”PC” människa tar alla tillfällen iakt att hacka på Mac:en, men det har du nog redan råkat ut för.

  6. #16
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Mr.Blazer Visa inlägg
    Jag vet, men en ”PC” människa tar alla tillfällen iakt att hacka på Mac:en, men det har du nog redan råkat ut för.
    Ja ända sen -92 har man hört hackandet så jag är van att bli hackad på för att jag jobbar i en Mac. Jag jobbar även i PC också men föredrar Macen ändå.

    Eljem, det är lugnt. Jag gillar bara inte bli kallad för Katta, Nina går bra för det kallas jag till vardags men absolut inte Katta. Andra får kallas så utan problem, jag gillar bara inte det nicket på mig själv.
    När jag är arg på nån kan jag lilla dom hit och lilla dom dit för att retas.

  7. #17
    Servern rullar såvitt ajg vet som den ska.. har varit lite strul med att stora mängder sökrobotar hittar till forumet samtidigt och då segar ner sidan lite. Har lagt in några begränsningar får vi se om det ger någon bättring, om inte går det att begränsa ytterligare.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  8. #18
    Medlem eljems avatar
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    i mitten av sverige
    Inlägg
    148
    Citat Ursprungligen postat av pewa Visa inlägg
    Servern rullar såvitt ajg vet som den ska.. har varit lite strul med att stora mängder sökrobotar hittar till forumet samtidigt och då segar ner sidan lite. Har lagt in några begränsningar får vi se om det ger någon bättring, om inte går det att begränsa ytterligare.
    Jag hade testat snabbheteten med olika datorer och genom olika verktyg och nätverk under dom senaste två dagar vid flera tillfällen och det funkar alldeles utmärkt.
    without proof one cannot be trusted;
    without trust one cannot be respected.

Liknande ämnen

  1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2018-04-21, 20:59
  2. Varför så trögt att sälja en Shadow?
    Av Helgoson i forum Custom
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2014-07-04, 16:19
  3. Trögt forum.
    Av Jan-Olov i forum Om hojen.nu
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 12:04
  4. Trögt fiske.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-06, 11:53

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •