Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Trögt.

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Question Trögt.

    Jag tycker att allt går trögt här på hojen, är det några av er andra som upplever samma sak?

  2. #2
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Jag upplever inget lagg, smidigare än många andra forum.

  3. #3
    Medlem Guzzi-Leifs avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    1 217
    Tja; ibland laddar sidbytena lite långsamt men det trodde jag låg hos mig.
    I övrigt tycker jag att hela uppbyggnaden (och stämningen!) här är alldeles lysande!

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Guzzi-Leif Visa inlägg
    Tja; ibland laddar sidbytena lite långsamt men det trodde jag låg hos mig.
    I övrigt tycker jag att hela uppbyggnaden (och stämningen!) här är alldeles lysande!
    Jag kan bara hålla med, inga personangrepp eller anda dummheter som en del andra förum. Här är det lite lagom skoj och allvar blandat.
    Jan-Olov

  5. #5
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Upplevde lite tröghet i går när jag gick in och jag håller med, atmosfären är bra här.

  6. #6
    Medlem eljems avatar
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    i mitten av sverige
    Inlägg
    148

    bra forum

    Hej alla glada
    Som PC tekniker och van med datorer så tycker jag att mc-forum är bland dom allra bäst på nätet åtminstone i sverige.Enkel och säker kort och gott.
    Vad gäller atmosfären så har inget att klaga på än så länge.Alla är så hjälpsamma mot varanandra, ingen tjafs eller så . Det verkade som om vi värnar om varan i utbyte av det mesta.
    En del av oss hade skapat mer detaljerad fotoalbum tom privat, det beror på att man känner en viss trygghethos varan. Det glädjer mig och jag önskar att vi fortsätter i samma anda.
    Om Ni har tekniska problem med Era datorer, så är det en helt annan sak.
    besök den här sida www.ccleaner.com och hämta ett litet gratis program som heter ccleaner och installera den. Den tömmer onödiga temporära filer och annat skräp som med tiden slöar användning av dator.
    Vill Pewa öppna en data hörna så kommer jag att bidra med mera hjälp, men jag har tyvärr inte tid att delta aktivt i hörnan.
    Tack för en lugn och underbar forum
    without proof one cannot be trusted;
    without trust one cannot be respected.

  7. #7
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jag tycker det gick trögt i går kväll igen, vet inte varför men på kvällen tycks forumet bli lite segare. Nån fler som upplevde samma sak i går kväll? Funderade över om det var väldigt många besökare i går men det var 47 gäster och 5 medlemmar, det har ju hänt det varit över 100 besökare och det inte varit segt. Kanske är så att på webhotellets server finns fler som har forum och ett eller flera är väldigt populära? Kanske nån har en massa filmer folk sitter och tittar på?

  8. #8
    Medlem eljems avatar
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    i mitten av sverige
    Inlägg
    148
    Hejsan alla glada
    Nej Katta lilla jag var samtidigt som du närvarande i forumet och jag hade inga som helst problem ...
    without proof one cannot be trusted;
    without trust one cannot be respected.

  9. #9
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av eljem Visa inlägg
    Nej Katta lilla
    Kan du sluta kalla mig Katta, tack? Och lilla skriver man helst inte om man inte vill vara nedvärderande. Sorry, i dag är jag visst grinig…?

    Då är felet i min Mac om det går trögt på kvällstid. Den får ju slita om dagarna förstås.

  10. #10
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Jag tycker det gick trögt i går kväll igen, vet inte varför men på kvällen tycks forumet bli lite segare. Nån fler som upplevde samma sak i går kväll? Funderade över om det var väldigt många besökare i går men det var 47 gäster och 5 medlemmar, det har ju hänt det varit över 100 besökare och det inte varit segt. Kanske är så att på webhotellets server finns fler som har forum och ett eller flera är väldigt populära? Kanske nån har en massa filmer folk sitter och tittar på?
    Jag upplevde samma sak, det är något konstigt och det är bara på hojen jag upplever det.

Liknande ämnen

  1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2018-04-21, 20:59
  2. Varför så trögt att sälja en Shadow?
    Av Helgoson i forum Custom
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2014-07-04, 16:19
  3. Trögt forum.
    Av Jan-Olov i forum Om hojen.nu
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 12:04
  4. Trögt fiske.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-06, 11:53

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •