Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Äppelturen

  1. #11
    Medlem eljems avatar
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    i mitten av sverige
    Inlägg
    148
    Hejsan alla glada

    Det verkar som Ni hade skit kul i helgen(säkert bra minne te vinter att prata om)
    Katarina !! vad va det för en fin BMW på bild? den va skitfiiiin tycker jag.
    hade ingen aning att BMW hade sånna modeller, fastän jag jobbade med att hyra ut hojjar med BMW märke under sommaren. Hoppas att min vän och boss köper ett par sånna nästa säsong.
    Fortsätt Ha de så gott alla glada
    without proof one cannot be trusted;
    without trust one cannot be respected.

  2. #12
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Du menar customhojen från BMW jag aldrig förr sett? Vet ej, men fångade min uppmärksamhet gjorde den allt! Mats kan nog berätta mer som är mer insatt än jag är på märket BMW. Sista året de fanns var 2004 fick jag veta i går.

  3. #13
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Tror att den först kom -97 i samband med James Bond-filmen, som nämnts tidigare. Man gjorde den i ett antal olika versioner. Dels den vanliga, dels Montauk med fetare hjul, en så´n som på Katarinas bild. Man gjorde även en version med stor kåpa och packväskor, liknande H-D:s touringmodeller. Ingen av dom blev någon succé, troligen på grund av svag motor på runt 60 hästar. Inte mycket på en kåpförsedd touringhoj.....
    Senast redigerat av Mats Liifv den 2008-10-13 klockan 13:53.

  4. #14
    Medlem Johan Ts avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Stockholm (Vendelsö)
    Inlägg
    77
    Kan bara instämma att det var en härlig tur och det mesta flöt bra och vädrets makter stog oss bi. Tycker själv att det var roligt att träffa er in live, tyvärr så blev det inte så mycket snack för vi hade bestämt att vi skulle ta vägen via Enköping, Gnesta och hem. Därför så tidig avfärd Grönsöö.
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    //Johan

  5. #15
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Johan T Visa inlägg
    Kan bara instämma att det var en härlig tur och det mesta flöt bra och vädrets makter stog oss bi. Tycker själv att det var roligt att träffa er in live, tyvärr så blev det inte så mycket snack för vi hade bestämt att vi skulle ta vägen via Enköping, Gnesta och hem. Därför så tidig avfärd Grönsöö.
    Ja det var lite synd. Ha ha, titta där, vi sitter och smaskar av mina pannkakor jag hade med mig.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •