Jag sitter här och tänker på om jag skulle försöka mig på att skriva någonting förutom bloggen.

Jag känner en längtan att skriva men jag vet inte vad jag skulle skriva.

Tankar om att skriva kommer och går och har gjort det hela livet sedan jag började läsa. Jag blev lite av vad man kallar bokmal när jag var ung, jag läste otroligt mycket och njöt av det, man målar ju upp sina egna bilder till det man läser och det var lite av en drömvärld för mig.

Ska jag försöka skriva en deckare eller ska jag skriva om mitt liv som troligtvis inte skulle vara intressant för någon annan eller om känslor, eller vad, jag vet inte. Det finns ju så jäkla mycket man skulle kunna skriva om men jag har inte kommit på vad jag ska ta för ämne.

En deckare vore ju roligt att försöka sig på men jag tror att det inte är något att börja med men jag kommer att börja fundera på vad det blir för någonting och vi får se kanske lägger jag ut det här på bloggen.

Man måste ju göra någonting åt sina drömmar så man kan säga att jag provade i alla fall och inte sitta sen och fråga sig varför gjorde jag det inte.

Lev, dröm och försök göra verklighet av dina drömmar, jag har en annan dröm som jag har haft lika länge och det är att kunna spela gitarr och det håller jag på med nu även om det går upp och ner så är det så jävla roligt för det är någonting som är jag och inte någon annans ide.