Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Vad köpte jag??

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Question Vad köpte jag??

    Var till Coop Forum och vände, blev i ett nafs 527 kr fattigare och pappkassen var inte ens halvfylld. Fattar inte vad tusan jag handlade i dag som kostade så rejält? Jag var ju bara in och vände…?

    Aah, NYTTIGA matvaror kostar! Salladen, pinjenötterna därtill (jag brukar rosta dom och slänga ner i salladen, myyycket gott!) och kycklingen rånade mig in på bara skinnet. Det kostar att köpa kalorisnålt och bra-för-kroppen-mat!! Ja så köpte jag ett gäng krokar så jag får upp gardinkappan i dag, de gick på 174 kr bara dom... :

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172

    Talking

    ibland när vi veckohandlar upplever vi samma känsla men ska man unna sig något extra så kostar det

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
    ibland när vi veckohandlar upplever vi samma känsla men ska man unna sig något extra så kostar det
    Jo, men nu är det så att nyttig mat kostar mer. Skräpet kostar inget i jämförelse men så mår folk som de gör också.

  4. #4
    Medlem wild hogs riderss avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Norrköping Sveriges Metropol
    Inlägg
    21
    Nyttig mat, vad är det ??? bara för att det skinnar folks plånböcker så innebär det väll inte att maten behöver vara bättre för det Det som är nyttigt idag tar död på en imorgon näe lagom av allt är bäst

  5. #5
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jo men kan man förbättra för kroppen så är det inte fel att försöka äta lite bättre.

Liknande ämnen

  1. Köpte en Mustangsadel
    Av Con i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2018-06-07, 13:00

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •