Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Vila i frid, Asterix

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Vila i frid, Asterix

    Med sorg läser jag att Asterix somnat in för gott. Han kämpade mot cancern och hade en sån glöd och otroligt positiv syn på allt men cancern vann i alla fall till slut. Jag kunde förstå det i somras när jag läste i hans blogg, att det snart är dags.

    Jag glömmer aldrig hans inlägg ”Impad av denna kvinna !!” han skrev förra året. Jag visste inte att han läste om mina stapplande steg mot körkortet förra året och kikat på min profil på SMC, inlägget värmde för det var så positivt skrivet.

    Jag hoppas han har det bra där han är nu, utan värk och att han kan köra hoj på härliga vägar samt att solen skiner varje dag.

    Ha det gott Asterix, vi kommer senare så du får hålla ställningarna tills dess.

  2. #2
    Vi är bara gäster en kort stund i denna världen. Träffade Asterix redan på 70talet, då jobbade han på OK i Knislinge, jag och några Blekingar gästade honom höstas.
    Vi skall ju alla "den vägen vandra" innan dess så gäller det att göra ett "avtryck" som gör oss ihågkomna för kommande generationer, Asterix är en av mina vänner som jag skall bära i mitt hjärta tills mitt levande slutar.
    Hasse
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  3. #3
    Vila i Frid Asterix!


    /Roger

  4. #4
    Ett grattsi på födelsedagen till "anda sidan".

    Såg att man startat en insamling till cancefonden i Asterix namn: Cancerfonden
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

Liknande ämnen

  1. Asterix.
    Av Jan-Olov i forum Off topic
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 08:25
  2. Vila.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-14, 15:09
  3. Vila en lite stund.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-25, 14:54
  4. Skulle vila en stund
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-23, 15:17
  5. Ska vila.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-23, 13:33

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •