Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Katt vs skrivare

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Katt vs skrivare

    Ha ha ha, jag fick den här länken från en vän i USA. Jisses vad rolig den är.
    Titta och skratta, rätt så kul med ljudet, klicka här.

  2. #2
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Hehe katter är roliga, har 2 själv. Den lilla störda kan sitta hur länge som helst och hänfört följa muspekaren på dataskärmen. Den gamla tjocka tycker det är varmt och skönt ovanpå datorns nätaggregat. Hade precis startat igång min nya superdator med ett 800W nätagg monterat högt i chassit samt en 0,5 kilos kylare monterad på processorn = hög tyngdpunkt. Den gamla tjocka hoppade upp och la sig och somnade direkt. När hon sov började hennes bakdel glida av datorn, just som hon trillade vaknade hon till och högg tag i datorn och drog med sig den i fallet. Tjong i golvet. Jag reste den upp med paniken växande i kroppen, den lät skumt och sen vart det bara svart. Det blev en del inre skador (på datorn), bla hade kylaren ryckts loss i fallet, och det var många dagars mixtrande innan katten kunde hoppa upp å värma sig igen. Har fixerat burken så nu kan hon inte få omkull den längre. =)

  3. #3
    Medlem Johan Ts avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Stockholm (Vendelsö)
    Inlägg
    77
    Ja katter är för härliga.
    Även jag har två katter och måste bara få visa en bild på Percy som får gummiryggrad när han tvättar snutten
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    //Johan

Liknande ämnen

  1. Dränkt katt
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-07, 06:42

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •