Sidan 11 av 13 FörstaFörsta ... 910111213 SistaSista
Resultat 101 till 110 av 130

Ämne: Trilla med hoj hör till!

  1. #101
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Men hallå,telefonsladdar och dylikt,ska man köra hoj över huvud taget?Måste man vara så glömsk,hur svårt är det att tänka till på vad man håller på med,tänk om man glömmer av att man är ute i trafiken och kör,då kan det ju ske en olycka. Men vad man får se dagligen så är det ju inte konstigt att olyckor sker.Dom flesta olyckor som sker beror ju på handhavande fel.Tycker detta börjar likna någon slags bikt,där man sitter och talar om alla fel man gör???
    Alla gör fel någon gång. De som inte anser sig göra det tillhör antingen den anala skara som hamnar utanför den 90'e percentilen, alternativt tar de sig själva på för stort allvar och vägrar erkänna det. Om det här är en "bikt" så är det en nödvändig ventil för de sistnämnda, iaf är det kul att läsa om andras tabbar ibland. =)
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  2. #102
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Alla gör fel någon gång. De som inte anser sig göra det tillhör antingen den anala skara som hamnar utanför den 90'e percentilen, alternativt tar de sig själva på för stort allvar och vägrar erkänna det. Om det här är en "bikt" så är det en nödvändig ventil för de sistnämnda, iaf är det kul att läsa om andras tabbar ibland. =)
    Snick ,snack visst är det kul att läsa om andras tabbar,men förstår fortfarande inte varförmen alla kan ju inte vara perfekta

  3. #103
    Ankan1
    Gäst
    Jag har trillat på mc rullandes, stillastående samt en gång när jag skulle ha upp den på centralstödet.Bogserade en annan mc en gång på en semesterresa när den stannade mitt i natten.Någon mil senare var vi bägge i diket där vi trillade av nästan sovandes pga trötthet och en klar missbedömning av vikter mm på denna bogsering.Men djävla roligt hade vi under resans gång.

  4. #104
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Vill säga som tröst till alla som trillar , att om man kör aktivt och är ute på många konstiga vägar och platser så hamnar msn ju i olika situationer när det gäller underlag osv. det är ju lätt att glömma en grej eller att göra en liten felbedömning.
    Till de som aldrig råkar ut för något och yvs över det vill jag säga " bättre köra en båge så den sprängs, än att inte köra alls".
    Lite smällar får man väl ta om man verkligen vill ha roligt. Numera har jag blivit så gammal att jag kan ramla utan att bli generad.

    kanske han kan ha ett stödhjul i säcken

  5. #105
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Vill säga som tröst till alla som trillar , att om man kör aktivt och är ute på många konstiga vägar och platser så hamnar msn ju i olika situationer när det gäller underlag osv. det är ju lätt att glömma en grej eller att göra en liten felbedömning.
    Till de som aldrig råkar ut för något och yvs över det vill jag säga " bättre köra en båge så den sprängs, än att inte köra alls".
    Lite smällar får man väl ta om man verkligen vill ha roligt. Numera har jag blivit så gammal att jag kan ramla utan att bli generad.

    kanske han kan ha ett stödhjul i säcken

  6. #106
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg

    kanske han kan ha ett stödhjul i säcken
    Eller en sån här!
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  7. #107
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Eller en sån här!

    Jösses! Tycker att jag kan skymta en sidovagn på andra sidan lika full i lullull. Den är nog ovältbar iallafall.
    Ove

  8. #108
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Tja, en hoj med sidovagn borde väl inte kunna stjälpa?
    Det vore väl annars något för oss som stjälper lite då och då.

  9. #109
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Tja, en hoj med sidovagn borde väl inte kunna stjälpa?
    Det vore väl annars något för oss som stjälper lite då och då.
    Eller rullator

  10. #110
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Eller rullator
    Kan man få dem med fyrhjulsdrift?
    Annars så har ju HD utmärkta rollatorhojar.

Liknande ämnen

  1. Ruta till hojen, till vettigt pris.
    Av nadako i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2015-03-30, 06:27
  2. Vädrar väl till en tur till Art Weekend i Hstad
    Av Foosi i forum Träffar & Körningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-05-10, 10:06

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •