Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Problem.

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Angry Problem.

    Jag har inte skrivit någonting på flera veckor och det beror på att jag inte har fått tillbaks min laptop ännu och det har gått 5 veckor så imorgon ska jag fan ringa och skälla på dom. Jag har ringt flera ggr men dom skyller på det ena efter det andra men när jag har kollat upp det själv så är det Athea som är skurken, firman dom anlitar till att laga datorer har inte fått något kvitto på datorn från dom och det innebär att dom inte kan laga den för fujitsu-siemens skickar inte reservdelar till dom utan att ha bevis att garantin gäller.

    Imorgon skulle inte jag vilja jobba på supporten för nu är jag riktigt förbannad och det kommer dom att få höra.

  2. #2
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Synd att min PMS-vecka är slut nu. Nej ha ha ha, jag skojar nu men ge dom vad dom tål och lite till. Sånt där är inte alls roligt.

  3. #3
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Talking Otur.

    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Synd att min PMS-vecka är slut nu. Nej ha ha ha, jag skojar nu men ge dom vad dom tål och lite till. Sånt där är inte alls roligt.
    Fan jag hade laddat upp som fasen och när jag ringer så säger dom att datorn är färdig och kommer att skickas idag, och jag som tänkte skälla ut dom.

  4. #4
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Citat Ursprungligen postat av Gibson Visa inlägg
    Fan jag hade laddat upp som fasen och när jag ringer så säger dom att datorn är färdig och kommer att skickas idag, och jag som tänkte skälla ut dom.
    Usch, som att ha en ordentlig nysning på gång å så händer det inget. Frustration. =)

  5. #5
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Usch, som att ha en ordentlig nysning på gång å så händer det inget. Frustration. =)
    Exakt.

  6. #6
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Gibson Visa inlägg
    Fan jag hade laddat upp som fasen och när jag ringer så säger dom att datorn är färdig och kommer att skickas idag, och jag som tänkte skälla ut dom.
    Veckans goda skratt! Det är väl för typiskt, va'? Man laddar och eldar upp sig och så blir man avsnoppad på det där viset.

  7. #7
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Veckans goda skratt! Det är väl för typiskt, va'? Man laddar och eldar upp sig och så blir man avsnoppad på det där viset.
    Ja det är för jävligt.

  8. #8
    Som jag sagt vid tidigare tillfälle ,det är inte nyttigt att bli så arg.
    Jan-Olov

  9. #9
    Medlem Johan Ts avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Stockholm (Vendelsö)
    Inlägg
    77
    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    Som jag sagt vid tidigare tillfälle ,det är inte nyttigt att bli så arg.
    Men det kan vara förbaskat skönt någon gång!

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Johan T Visa inlägg
    Men det kan vara förbaskat skönt någon gång!
    Kan så vara men när jag blir riktigt förbannad så tar det en bra stund att komma över det jag mår fysiskt illa det kan gå så illa att tårarna kommer men då är jag rädd att jag kan bli farlig. Sist det hände var i 16års åldern (42 år sedan) och åkte tåget hem från skolan då en gök bråkade med mig och till sist bröt av min resorvar penna och det var många pengar för mig, jag fick köpa all studiematerial själv, jag blev så tvärarg så jag flög på honom han var mycket större än jag var tårarna ran och jag pucklade på honom så jag tror han mins det än i dag. Nej riktigt arg vill jag inte bli.
    Jan-Olov

Liknande ämnen

  1. El-Problem
    Av Olle Å i forum Mekhörnan
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2014-01-19, 22:23
  2. El problem ?
    Av Thenorrland i forum Mekhörnan
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2013-04-12, 13:05
  3. Abs problem
    Av Spiken i forum Mekhörnan
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-05-19, 16:31
  4. Problem
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-07-11, 08:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •