Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Regn i dag

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Regn i dag

    Nämen… *jag* har inte tvättat nån hoj? Det regnar ju ute nu? Sista två gångerna jag tvättat av hojarna så har jag antingen hamnat i en skitig vattensamling eller regn. Nu regnar det men jag lovar, jag har inte tvättat nån hoj!

    Jag som hade tänkt ta en tur till Lissma i kväll med nån hoj. Det kanske blir uppehåll och torrare sen, återstår att se. Jag måste sätta igång med Hondan nu och få den fixad, har blivit sugen på att köra den sista dagarna.

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Nämen… *jag* har inte tvättat nån hoj? Det regnar ju ute nu? Sista två gångerna jag tvättat av hojarna så har jag antingen hamnat i en skitig vattensamling eller regn.
    Vänta vänta vänta lite nu här! Menar du att du både tvättar hojen manuellt (modell hink, svamp och vattenslang), och med den beprövade metoden med vattenpölar och regn?

    Var det inte du som klagade i en annan tråd för att du kört för lite? Nu vet vi varför.

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Hihihi… Jo men varje gång när jag tvättar och putsar upp hojarna så kommer antingen regn eller så hamnar jag i en skitig vattensamling och lerar ner hojen direkt. Ofelbart! Snopet, när de står skitiga i garaget så är det regn ändå, jag som inte ens tvättat dom. Fast jag tänkte föstårs tanken…

Liknande ämnen

  1. Regn,regn o regn
    Av tomahs900 i forum Mekhörnan
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-06-14, 07:46
  2. Regn.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-10, 23:57
  3. Regn, regn och åter regn...
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 10:26
  4. Regn, regn och regn
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-09, 08:39
  5. REGN REGN REGN
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 11:42

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •