Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Norrlandsträffen -08

  1. #1
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689

    Norrlandsträffen -08

    Jag var ju på en offroadträff förra helgen och har satt ihop en liten slideshow med bilder. Ni kan kolla på den --> HÄR <--

    Hoppas den funkar. En liten "preview":




  2. #2
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Bra bilder! Det såg härligt ut, kul bild med en ren som springer framför. Hoppas inget hände med den eller hoj.

  3. #3
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Nejdå, den hängde med i nån kilometer. Jisses va dom kan kuta. =) Var rätt så mycket djurliv där vi körde, ren, älg, harar mm. Hittade björnspillning men endurohojarnas brölrör höll dom borta gissar jag. I en glänta stötte vi på en otroligt vacker helvit rentjur med vad som såg ut att vara 2 meters hornspann, kaxig var den. Tyvärr inga bilder på den men jag fick glo länge innan jag insåg att den var verklig. Såg ut som en marmorstaty i skogen där den stod blick stilla med rest huvud.

  4. #4
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773
    häftig bild! exotiskt för mig som sörlänning, här är det bara gamla tanter på vägarna

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Jag var ju på en offroadträff förra helgen och har satt ihop en liten slideshow med bilder. Ni kan kolla på den --> HÄR <--

    Hoppas den funkar. En liten "preview":



    det måste vara häftigt att sitta o köra mc med en ren framför

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av turbo Visa inlägg
    häftig bild! exotiskt för mig som sörlänning, här är det bara gamla tanter på vägarna
    Och de springer ju inte lika bra som en ren...

    Molgan, är träffen du var på den som arrangerades av eller med "Norrland" från advrider-forumet? Hans bilder och filmer därifrån (både träffen och Norrland i övrigt) är ju helt fantastiska!

  7. #7
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Citat Ursprungligen postat av Gnistvändaren Visa inlägg
    Molgan, är träffen du var på den som arrangerades av eller med "Norrland" från advrider-forumet? Hans bilder och filmer därifrån (både träffen och Norrland i övrigt) är ju helt fantastiska!
    Densamme. Otroligt sansad och trevlig snubbe och han kör som besatt över stock och sten utan att bry sig om att skaffa crashbågar till touringhojen, lite dr. Jekyll och mr. Hyde. Inte ens tränade enduroåkare på riktiga grusmoppar lyckades hänga på hans 950 Adventure när han rockade loss.

  8. #8
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Bada-bump!

    Niklas pulade ihop en film från NT-08, första halvan är rörlig andra är stillbilder. 22-23 Augusti går NT-09 av stapeln i Ö-Kalix och det kommer folk från hela landet (tillome en tysk). Vill nån vara med så är det bara att anmäla intresse på XRV750.net. =)

    Film: --> NorrlandsTräffen 2008 i Överkalix

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •