Resultat 1 till 1 av 1

Ämne: Onsdag: fint väder

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Onsdag: fint väder

    Schysst, i morgon vankas det fint väder och då hade jag tänkt köra med Triumph Center igen på en så kallad RAT-körning. RAT står för Riders Association of Triumph.
    Det brukar gå städat till hos dom så jag ska med på en tur i morgon. Vi kör i lugnt tempo till nåt fik och sen är det fri färd hem.

    I går tog jag Trajjan på en liten tur bort till macken och fyllde på luft i däcken. I rondellen kom en bilist som inte såg mig så jag fick gasa på undan. Han skulle in men körde bara och där fanns jag förstås. Fan om han plockat min favoritmoppe!

    Jag passade på att dra ur den lite, den är så härlig att gasa på med. Bara ljudet gör mig… ja just det ja. Jag hade också filmat ljudet på den men nu hittar jag inte kabeln till kameran! Det här är min äldre kamera med DV-band, den nya har kort så jag flyttar bara över kortet till datorn när jag ska fixa ett filmklipp. Men nu ville jag ha bättre ljud så då fick det bli den äldre kameran. Jag har sett kabeln nånstans, jag vet hur den ser ut och jag har sett den efter flytten men just nu är den borta. Äsch, den kommer väl fram tids nog.
    Senast redigerat av Nina den 2008-08-26 klockan 09:17.

Liknande ämnen

  1. Ett fint fik.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-06-06, 21:57
  2. Onsdag och fint väder = Fika på Rosenhill
    Av Danne i forum Träffar & Körningar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-06-10, 09:35
  3. Så fint Trajan går nu
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-02, 19:43
  4. Fint hojväder i dag
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 14:25
  5. Fint väder idag.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-04, 09:36

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •