Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Medlemsfundering.

  1. #1

    Medlemsfundering.

    Jag satt och kollade på medlemslistan, vi är väldigt få som är aktiva och skriver, de mesta har inte skrivit något. Det vore kul om fler skriver det skulle bli mycket bättre fart på inläggen och lite trevliga diskutioner. Vi har varit förskonade från elakheter som förekommer på en del andra forum och det är skönt. Ni som bara läser, testa att skriv lite det fins mölighet att få svar på det som är oklart vi är många med åsikter kan hända att något är riktigt. Ta och gör ett försök.
    Jan-Olov

  2. #2
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    Jag satt och kollade på medlemslistan, vi är väldigt få som är aktiva och skriver, de mesta har inte skrivit något. Det vore kul om fler skriver det skulle bli mycket bättre fart på inläggen och lite trevliga diskutioner. Vi har varit förskonade från elakheter som förekommer på en del andra forum och det är skönt. Ni som bara läser, testa att skriv lite det fins mölighet att få svar på det som är oklart vi är många med åsikter kan hända att något är riktigt. Ta och gör ett försök.
    Jo, jag har också sett att väldigt många är medlemmar, vissa har inte loggat in sen förra sommaren. Man undrar om nåt har hänt dom?

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Jo, jag har också sett att väldigt många är medlemmar, vissa har inte loggat in sen förra sommaren. Man undrar om nåt har hänt dom?
    Det är nog inget med dem men de som loggar in vore trevligt om de bröt tystnaden, för det är ju ganska kul att prata på det här sättet med.
    Jan-Olov

  4. #4
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773
    jag tycker också det vore trevligt om fler ville säga hej i alla fall!

    men jag är medlem på en del andra forum utan att skriva något, kan vara kul att vara medlem ändå så man kommer åt alla bilder å så

  5. #5
    Medlem Lucifers avatar
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Perstorp
    Inlägg
    10

    Talking

    Hej på er!

    Så har man skrivit ett inlägg till.

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Sollentuna
    Inlägg
    15
    själv tar jag det lite lugnt så här i början... men jag är annars svår att få tyst på.

  7. #7
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Citat Ursprungligen postat av Lucifer Visa inlägg
    Hej på er!

    Så har man skrivit ett inlägg till.
    Bra jobbat! =)

  8. #8
    Medlem Johan Ts avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Stockholm (Vendelsö)
    Inlägg
    77

    En aktiv forum behöver en egen "själ"

    hojen.nu har egentligen allt som behövs för att kunna bli en välbesökt forum, underbar formgivning, lätt att hitta, innehållsrik, nyhetsrik, massa verktyg för var och en och en webbmaster som finns därtill hands och fixar.

    Men det saknas en sak och det är en själ! som tilltalar den breda massan, och det måste ha sin gång och ta den tid det behövs för att skapa denna "själ"

    Jag kan bara referera till mig själv som håller till på olika forum men gillar denna forum mer och mer
    och hoppas att fler hittar hit och gör den ännu aktivare för det är den värd.
    (PS bara den inte blir lika stor som sporthoj.com)

    God Natt!
    //Johan

  9. #9
    Det som är bra med vårt forum är att det skrivs inga elakheter skojas görs det men det hålls på en vettig nivå, jag besöker också flera forum men där är tonen en helt annan och påpekar jag detta så menas det inget med skojet men likväl märks det att folk blir förbaskade och då har det gått för långt.
    Senast redigerat av Jan-Olov den 2008-08-27 klockan 22:51.
    Jan-Olov

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Sollentuna
    Inlägg
    15
    Det som kan hämma det hela är att det redan efter att fortfarande vara ett litet forum känns som att det är en väldigt sluten skara människor här.

    Har själv bara läst forumet en vecka och känner mig lite sådär att skriva här då det verkar så "slutet" om ni förstår vad jag menar... och då brukar inte jag vara den som är tyst eller så.

    Sen är de flesta nya trådar Katarina´s trådar som spånar på cyklar, körningar osv osv osv, alltså, inget fel med det men de väcker inte riktigt skrivarlusten utan man läser bara mer av det.

    Även jag är annars en forumräv sen många år tillbaka... och vill verkligen inte se fler forum av samma storlek som Sporthoj / Zatzy. (Lovar, det är säkert samma personer på båda forum, känns det som)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •