Ha ha, det här var dock roligt. Jag har suttit och gapskrattat här i dag.
Det började med att mitt webbhotell har krångel med e-posten, jag får inte mail så ofta som jag borde så jag går in i min kontrollpanel här och skulle ändra till annan e-mailadress, passade på att slänga in min Hotmailadress också så kan den som vill chatta in real time med mig.

Ålrajjt, in med lösenordet och klickar ok och sen börjar det roliga. Först försvann min kära ko-avatar. Jamen det är ju bara att klicka på avataren och ladda upp den igen då men jag är förpassad till de redan inbyggda. Vad har Pewa nu gjort?? så jag felrapporterar detta.

När jag gjort det skulle jag även ställa en fråga i forumdelen om forumet om fler noterat detta fenomen. Men då får jag inte posta inlägg istället.

Ny felrapport igen till Pewa med kopia på texten jag fick läsa. Mycket skumt, det är ändå inte ens fredag den 13:e heller så det här var märkligt. Faktiskt så kände jag mig begränsad med minimala behörigheter, jag får skicka PM men inte posta inlägg ha ha ha…
Kollar igen på min profil och allt så upptäcker jag att nu är även mitt fotoalbum puts väck! T o m min signatur!!

Jaha, ny felrapport igen, stackars Pewa som blir bombarderad med två felrapporter från en yrhöna som jag är tydligen men så dimper ett mail ner, det var ett aktiveringsmail som kommer för att man ändrat i Kontrollpanelen, som sin e-mailadress. Det visste inte jag så nu kände jag mig som en korkad brud här och gapskrattar åt alltihop. Jösses…

Så nu vet ni det, om ni byter e-mailadress i Kontrollpanelen så behöver ni aktivera kontot igen, tills dess så är kontot begränsat.