Nähe, nån tid IDAG fanns inte men däremot i morgon kl 15. Nåja, det ordnar sig fast jag blir irriterad på ena glaset, i vissa lägen bländar det ögat. Det blir nåt blänk av ljuset som då far rakt in i ögat. Jag påtalade detta i dag och menade att jag kan inte gå så här, jag blir bländad men nix, i morgon kl. 15, inte förr. Attans! Jag vill ha nya NU.

I butiken tittade en ung kassörska. Så här en måndag morgon kan de ju tro man festat under helgen och varit ute och slagits och fått mig en rejäl smocka så glasögonen gått sönder. Jag är kanske fåfäng av mig nu men när jag ser att nån tittar lite mer så berättar jag att jag tappat dom i marken. Nåja, jag har funderat en tid på nya glas, jag brukar ha lite ont i huvudet efter halva da'n så det är säkert dags att byta ut dom i alla fall.

Jag har varit nöjd med själva bågarnas form men inte kvalitén. Färgen har lossnat på visa ställen och glasen har roat sig med att falla ur när jag putsar dom. Jag klagade på detta och fick nytt glas men det blev bara något bättre, de föll ur ändå så jag tog superlim och nu sitter de kvar i bågarna även när de putsas! ;D