Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Ont i ryggen

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Ont i ryggen

    Jag hade gärna tagit BSA:n till Röda Cafét i kväll men jag har ont i ländryggen nu igen så jag får nog vila från mc-körningen ett par dar nu. Jag kanske har suttit för mycket på hoj men jag har ju klarat flera mil förut, jag kanske kört för korta bitar helt enkelt.

    Nåja, i går var jag till Åkers Styckebruk och tittade på Gullligaste Bilen. Jag ger mig sjutton på att en Fiat 600 från -58 vann, får kolla det senare. Den var minst och den var gulligast. Även en bubbla-cab som var ljusrosa fanns men den åkte, konkurrensen krympte i ett nafs där för Fiaten, det var inte många gulliga bilar där faktiskt. Folk har väl semester än? Det var t o m väldigt lite hojar där, nu hade jag inte ens problem att hitta en plats att lämpa av Trajan på.

    Den rosa bubblan kördes av en kille, jag kände direkt att om jag var kille skulle jag inte köra omkring i en rosa bubbla. Det var en del kommentarer om det där från folk, nån nämnde Pridefestivalen i nåt andetag.

    När jag precis rullat in på infarten kom min mans kompis, han hade 8 blommor till mig. Tackar och niger, i dag ska vi ändå till IKEA (he hee! > ) och köpa vitrinskåp så jag får upp mina serviser nån gång och då ska jag köpa blomkrukor så kan jag plantera blommorna senare i dag.

  2. #2
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Att utan att skämmas köra runt i en rosa bubbla är det yttersta beviset på manlighet. De snubbar som inte fixar att han gör det är de som lider av osäker manlig identitet. =)

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Att utan att skämmas köra runt i en rosa bubbla är det yttersta beviset på manlighet. De snubbar som inte fixar att han gör det är de som lider av osäker manlig identitet. =)
    Aha... Fast den var sketafin, bubblan.

    BTW, Fiaten vann.

  4. #4
    Moderator Gerts avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Tormastorp-Hörby-Skåne
    Inlägg
    1 293
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Att utan att skämmas köra runt i en rosa bubbla är det yttersta beviset på manlighet. De snubbar som inte fixar att han gör det är de som lider av osäker manlig identitet. =)
    För många år sedan hade jag en Rosa Bubbla en -71 med halvautomat och ännu längre sedan hade jag en rosa Honda 125 k5 -73 så då måste man räknas till hansläktet iaf......
    Ska se om jag kan hitta foto och skanna av skapelserna.
    Saddlebags can never hold everything you want, but they can hold
    everything you need.
    Gert Karlsson

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Borås
    Inlägg
    162
    Dom är säkert fina även rosa, men... Tur att jag behöver inte visa min manlighet utöver det normala, öl, mat, motorcykel (som jag själv bygt) och det vanliga skitsnagg med polarna.

Liknande ämnen

  1. Komfort för ryggen - Välja hoj
    Av miklagard i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 17:18

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •