Resultat 1 till 1 av 1

Ämne: Hände mycket i helgen.

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Wink Hände mycket i helgen.

    I lördags så började det regna och åska som fan och åskan slog ner i våran ledning så det lät som ett kanonskott ute samtidigt som någon sköt gevär inne och det slog en blixt tvärs över vardagsrummet. Det flög delar från laddnings stationen till telefonen och adsl modemet gick sönder, delarna från laddnings stationen hittade vi ända ute i köket, det var otäckt. Men söndagen blev bättre, vi åkte på våran mc tur som vi hade planerat och det gick riktigt bra för vi hade inte ont någonstans när vi kom hem vi var bara trötta men det ska man väll vara efter 59 mil på mc på en dag.
    Det var riktigt roligt hela dagen, jag åkte in i Stockholm en lite sväng medan frugan gjorde sitt, åkte förbi Sheraton hotell och såg en långhårig kille utanför som jag tyckte att jag kände igen. När jag var färdig så åkte jag tillbaks dit där jag hade släppt av frugan och tänkte att jag köper aftonbladet och tar en fika under tiden jag väntar sagt och gjort. Där läser jag att ett par medlemmar i iron maiden hade kommit till stan och det var ju för fan Steve Harris, basisten som jag såg utanför hotellet, det stod att dom bodde där, dom spelar ju på Stockholm stadion på onsdag.
    För övrigt tycker jag att Stockholm är en otroligt vacker stad, men ack så tråkig att åka båge i, för mycket rödljus och bilar, annars så är det väldigt vackert. Vi åkte E4:an upp men tog av vid Trosa på vägen hem och åkte gamla vägen ända ner till Norrköping, rolig och vacker väg.
    Senast redigerat av Gibson den 2008-07-14 klockan 15:41.

Liknande ämnen

  1. Blev inte mycket hoj i helgen.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-01, 20:05
  2. vad hände på slutet av denna filmen
    Av lone wolf i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 01:23
  3. Detta hände utanför morsans lägenhet
    Av erkagn i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-07-24, 09:01
  4. Ser ut att bli skitväder i helgen.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-11, 20:20

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •