Det ska bli roligt att åka på tur med kompisen, vi får hoppas att vädret blir skapligt det ser lite grått ut men jag tror inte det blir regn. Vi har sovit lite dåligt inatt både frugan och jag så lite segt känns det men då är det ju bra att ha något roligt att göra för då går det ju lättare att hålla sig vaken. Hon är ute och går med hundarna nu för dom kommer ju att vara ensamma idag på dagen och då måste dom ju ha lättat på trycket så att dom inte mår dåligt när vi är borta. Jag har gjort ett litet överslag och kommit fram till att rundan kommer att bli mellan 25-28 mil lång idag, den vi åkte på igår vart 18 mil så nu rullar det på som fasen. Det är roligt att frugan tycker om det med för det hade ju inte varit samma sak om hon inte hade gillat det. Kompisens sambo gillar inte att åka mc så han får alltid åka själv men han har inget emot det men jag skulle tycka att det blev lite trist om inte frugan var med när jag är ute och åker. Det blir mycket småvägar idag kan jag tro och det är riktigt roligt nu när man har sådant flyt i körningen. Det blir ingen hastighets körning kompisen åker ju custom och då får han bestämma farten jag får köra på tomgång men det är skönt det med.
Vi har faktiskt väldigt trevligt när vi är ute och åker, man stannar och fikar och snackar och bara har det roligt precis som det ska vara. Jag återkommer med en recension om hur turen var. Ha en bra dag, ut och gasa.