Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 27

Ämne: SMShälsningar från Mr Peter & Co

  1. #11
    9.
    Är uppe i Dolomiterna nu. regnat och snöat nästan hela dagen. Väldigt halt ett tag o tajt som zatan. Min vänstra backspegel ligger i en ravin nånstans, men roligt är det. ha de bra
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  2. #12
    Låter som en skojjigt äventyr, men 15 mil i shorts och t-shit? Ajajaj låter farligt.

  3. #13
    Jo, det skrevs samtidigt som klädseln fördömdes här på Hojen. Dessa herrar är lite speciella men mycket goda kompisar.
    Jag körde omkull utan hjälm, iförd t-shirt, ambulans och syslöjd i skallen, gjorde att jag aldrig kör "naken" nuförtiden.
    Senast redigerat av Hasse i Kristianstad den 2008-07-15 klockan 23:12.
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  4. #14
    10.
    I morgon påbörjas resan hem. Tar 2 dagar. Varit i bl.a. Cortina i dag
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  5. #15
    11.
    Sover över på Villa Lövenhertz i natt. Hemma i morgonkväll, skall bli skönt. Blev 85 mil i dag i hård trafik och omväxlande väder.
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  6. #16
    Avslutar tråden, Peter & co är hemma igen.
    Hoppas att några tyckte det var roligt att följa med på resan via sms.
    Hasse
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  7. #17
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378
    Härlig resa!!Skall lägga upp lite bilder så småningom.

    Banditen e nog på väg fortfarande,vi delade på oss i Hamburg.Han skulle handla grejer på Lois
    och Heingericken(tror jag det heter?)

    Det var ett h...e att ta sig hem från Dolomiterna med bara höger backspegel i den mördande trafiken på bla autobahn(165 mil på två dar) Tycker det gungar fortfarande.

  8. #18
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Ser fram emot å se bilderna så att man kan säga att man sett solen i sommar.. =)

  9. #19
    Banditen
    Gäst
    Är också hemma. Kom hem tio i tolv inatt. Sov nästan hela dagen idag. Med en sån semester behöver man säkert en vecka för att vila upp sig!

    Lägger också ut lite bilder i sinom tid. (Greklandbilderna från för två år sen är inte klara än...)

    Det bästa? Gardasjön och Dolomiterna. Det sämsta? Kan inte komma på nåt.


  10. #20
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378

    Kollar bara om det går att göra så här?

Liknande ämnen

  1. Var kommer dom från?
    Av jrutgers i forum Off topic
    Svar: 54
    Senaste inlägg: 2014-11-26, 19:37
  2. Ny från Ljusdal
    Av Grönsaksträffen i forum Ny på forumet
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-12-14, 20:50
  3. Hej fran Kroatien!
    Av pewa i forum Off topic
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 11:12
  4. Hej från Sörmland
    Av Cetonia i forum Ny på forumet
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-06-30, 19:22
  5. Hej från Stockholm!
    Av Fredd i forum Ny på forumet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 17:38

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •