Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Hej fran Kroatien!

  1. #1

    Hej fran Kroatien!

    Hej pa er!

    Tankte bara skicka en liten halsning fran Kroatien, ar har pa lite semester. Solen steker och havet ar kristallklart, sag ett par delfiner ute i vattnet for en timme sen

    Internetstandarden har inte riktigt hunnit hit an sa alla ev. fixar med hemsidan far vanta tills nasta vecka.

    Vi har hyrt vaspa nagra dagar, helt otroliga bergsvagar har! Skulle mer an garna haft hojen med mig.. bilder kommer sen

    Har sommaren borjat arta sig dar hemma?
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  2. #2
    Här hemma har vi äkta svensk sommar med regn och blåst, fast i går var det en mellandag med fint väder
    Ha de så bra där nere i Kroatsien
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  3. #3
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Hasse i Kristianstad Visa inlägg
    Här hemma har vi äkta svensk sommar med regn och blåst, fast i går var det en mellandag med fint väder
    Ha de så bra där nere i Kroatsien
    Roligt, var i Kroatien är du?

    Jag är lite nyfiken för min farsan är ju kroat och jag har tillbringat många sommarlov och semestrar där.

  4. #4
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378
    Hej härifrån också!

  5. #5
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Så det är lugnt att åka dit numera? Har hört det ska vara fint där, hoppas allt är trevligt där. Hej från oss!

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Gibson Visa inlägg
    Roligt, var i Kroatien är du?

    Jag är lite nyfiken för min farsan är ju kroat och jag har tillbringat många sommarlov och semestrar där.
    Sådär, hemma på svensk mark igen! Borta bra men hemma bäst som det brukar heta

    Vi var i Makarska, några mil söder om Split. Hyrde lägenhet av en svensk familj, uppe mot bergen till, riktigt fin utsikt!

    Har hunnit med en del moppekörning, sol & bad å en massa annat. Billig öl hade dom också

    Ska fixa in några bilder sen som sagt.

    Katarina, många är lite oroliga med tanke på kriget men det har varit turister där i flera år och såvitt jag märkte var det hellugnt! Man kunde se lite tecken här och där på att det varit krig men inget som pågick nu.. det där vet säkert Gibson bättre!
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  7. #7
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Thumbs up

    Citat Ursprungligen postat av pewa Visa inlägg
    Sådär, hemma på svensk mark igen! Borta bra men hemma bäst som det brukar heta

    Vi var i Makarska, några mil söder om Split. Hyrde lägenhet av en svensk familj, uppe mot bergen till, riktigt fin utsikt!

    Har hunnit med en del moppekörning, sol & bad å en massa annat. Billig öl hade dom också

    Ska fixa in några bilder sen som sagt.

    Katarina, många är lite oroliga med tanke på kriget men det har varit turister där i flera år och såvitt jag märkte var det hellugnt! Man kunde se lite tecken här och där på att det varit krig men inget som pågick nu.. det där vet säkert Gibson bättre!
    Det är hur lugnt och säkert som hällst där nere nu, har varit det i över 10 år nu så det är ingen fara att åka dig på semester.

  8. #8
    Makarska är najs, där har jag oxo varit, tantan är Kroatiska så jag kan landet utan och innan, vi var där 1:a gången tillsammans 1980.
    124 cui makes a difference

Liknande ämnen

  1. Köpa från USA
    Av erkagn i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2013-12-17, 07:14
  2. Vill någon hänga med till Kroatien
    Av Sotarn i forum Träffar & Körningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-05-04, 15:54
  3. Från Skåne
    Av Jonas w i forum Ny på forumet
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-04-11, 17:38
  4. Handla från USA
    Av Mange i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-12-28, 19:45
  5. Kroatien resan.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 18:11

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •