Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: På tal om vilt.

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Unhappy På tal om vilt.

    Nu när jag var på väg hem så var det massor med vilt utmed vägen, det var en stor skock med hjort på ett ställe, ett rådjur på ett annat ställe, 2 st rävungar som lekte på väg kanten, en älg som jag knappt såg pga mörkret som sprang över vägen 5 km härifrån, och sist men inte minst en massa vildsvin bara 2 km härifrån som stod mitt på vägen med massor med kultingar.

    Det var tur att jag åkte bil, hade jag åkt MC så hade man nog blivit nervös med så mycket vilt på vägen.

    Nu körde jag ju lugnt så det var ingen fara, men fan jag gillar det inte, man vet ju inte vad som kan hända.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172

    Exclamation

    Citat Ursprungligen postat av Gibson Visa inlägg
    Nu när jag var på väg hem så var det massor med vilt utmed vägen, det var en stor skock med hjort på ett ställe, ett rådjur på ett annat ställe, 2 st rävungar som lekte på väg kanten, en älg som jag knappt såg pga mörkret som sprang över vägen 5 km härifrån, och sist men inte minst en massa vildsvin bara 2 km härifrån som stod mitt på vägen med massor med kultingar.

    Det var tur att jag åkte bil, hade jag åkt MC så hade man nog blivit nervös med så mycket vilt på vägen.

    Nu körde jag ju lugnt så det var ingen fara, men fan jag gillar det inte, man vet ju inte vad som kan hända.
    nej dom förvarnar inte precis när dom ska passera en väg,och dom kommer ju så himla fort

Liknande ämnen

  1. Mycket vilt.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 20:04

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •