Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 31

Ämne: Nya hemsidan

  1. #11
    Ni som är intresserade av att ha en egen liten "gästbok" på er profilsida måste aktivare "Besökarmeddelanden". Detta gör ni under Kontrollpanel -> Redigera alternativ
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  2. #12
    Hur infogar man en länk, utan att behöva skriva ut hela länken i klarttext?

    Det brukar fungera med <url="http://länk.till.sida"> Här är en länk </url> men det verkar inte funka här?

  3. #13
    Nevermind, jag hittade svaret. Den som söker skall finna som en vis man en gång sade.
    Mellanslag och citationstecken skall bort, sen gick det som tåget.

  4. #14
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av pewa Visa inlägg
    Välkomna till nya sidan!

    Här tänkte jag att ni kan ta upp alla frågor, synpunkter eller problem som uppstått i samband med uppdateringen. Vill ni hellre ta det privat via PM går det också bra.

    Jag ska försöka att fixa det jag kan, vissa saker kan däremot ta lite längre tid än andra.
    Jag gillar den nya sidan bättre än den gamla.

  5. #15
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jag med, det blev verkligen ett lyft. Jag gillar albumen, det är liksom mer städat på nåt vis även om jag gillade det gamla också. Pewa har gjort ett bra jobb, tycker jag.

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av carpelux Visa inlägg
    Nevermind, jag hittade svaret. Den som söker skall finna som en vis man en gång sade.
    Mellanslag och citationstecken skall bort, sen gick det som tåget.
    Ett annat alternativ är att gå in under Kontrollpanelen -> Redigera alternativ. Sen scrollar man längst ner där finns en rutan som heter "Redigeringsgränssnitt". Välj ex. standardredigerare - extra formateringsverktyg där så kommer det finnas knappar för att ändra storlek, infoga bilder osv. när man skriver inlägg.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  7. #17
    Har uppdaterat länkarna i menyn lite så nu är det följande osm gäller:

    Min sida - där hittar ni er "offentliga" sida, alltså den som innehåller er gästbok, era album, lite info om er själva osv.

    Kontrollpanel - där hittar ni alla inställningar som har med erat konto här att göra såsom lösenord, signatur, avatar, olika inställningar för hur forumet ska visas osv.


    ps. när sidan hunnit sätta sig och allt småfix är klart kommer det skickas ut ett PM till alla medlemmar med info om vad som gäller och hur man hittar allting. ds
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  8. #18
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    362
    Bra jobbat! Det är lite ovant när man är van en annan sida men jag gillar den mer och mer

  9. #19
    Medlem HRJs avatar
    Reg.datum
    apr 2008
    Ort
    Färlöv/Kristianstad
    Inlägg
    9
    Mycket bra upplägg på forumet
    Klart godkänt

  10. #20
    Hur får man in smilisar i texten??
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

Liknande ämnen

  1. Hittar inte hemsidan.
    Av Jan-Olov i forum Om hojen.nu
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2016-06-29, 20:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •